מתדלק בתחנת הדלק דיזול שבכפר דבורייה, שליד כפר תבור, הותקף בעקבות ויכוח סתמי שהתפתח בינו לבין תושב הכפר שביקש לתדלק את רכבו. המתדלק אושפז בבית החולים העמק בעפולה כשהוא סובל מחבלות בגופו. הצעירים שתקפו אותו הואשמו בתקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר ובקשירת קשר לביצוע פשע.
פקד חיים סיבוני, ראש משרד החקירות בתחנת תבור שחקרה את האירוע, שחזר את השתלשלות האירועים: "ב-1 במאי, סמוך לשעה 14:30, הגיע תושב דבורייה ברכבו לתחנת הדלק דיזול בכפר. בינו לבין המתדלק התפתחו דין ודברים על רקע התייחסותו של הצעיר לאיכות הדלק בתחנה". סיבוני הוסיף כי "המתדלק ענה לו שאיכות הדלק טובה, ואז החשוד אמר לו 'אתה לא יודע עם מי אתה מדבר, אני אקרע אותך ואירה לך ברגליים. אתה הסתבכת עם אנשים גדולים שאתה לא יכול לעמוד מולם'. ולאחר מכן עזב עם האחרים את התחנה".
3 צפייה בגלריה
תיעוד: מפוצצים באלות מתדלק בגלל ויכוח על איכות הדלק בדבורייה
תיעוד: מפוצצים באלות מתדלק בגלל ויכוח על איכות הדלק בדבורייה
הנאשמים תוקפים את המתדלק. נהג הרכב עומד בכניסה
"לאחר כחצי שעה, הגיע הנהג עם שני הנאשמים לתחנת הדלק, האחד בן 19 והשני בן 21, שניהם תושבי דבורייה. הנאשמים יצאו מהדלת האחורית של הרכב כשאחד מהם רעול פנים ואוחז בידו השמאלית בדבר שדומה לאלה". סיבוני ציין כי לאחר מכן "הם פנו לכיוון המשרד של תחנת הדלק בו שהה המתדלק, כשאחד מהנאשמים אומר לו 'תבוא איתנו מאחורה'. לאחר מכן החלו הנאשמים, שנכנסו למשרד עם נהג הרכב, להכות את המתדלק באמצעות האלות שבהן הצטיידו מראש. נאשם אחד היכה באמצעות החפץ את המתדלק, והנאשם השני עמד בכניסה כשבידו חפץ הדומה לסכין יפנית".
"במקרה שוטר ממרחב העמקים היה בתחנה באותו הזמן ופירק מצלמות בשביל חקירה אחרת. הוא שמע צעקות ומיד הגיע למקום והורה לנאשמים לעצור ולהפסיק לתקוף את הקורבן. מאחר שהם לא עצרו, השוטר ירה באוויר ואז הם נמלטו. הוא פתח אחריהם במרדף רגלי אך לא הצליח ללכוד אותם. לולא הנוכחות המקרית של השוטר התקיפה הייתה נמשכת יותר זמן, ואף הייתה עלולה לגבות את חייו של המתדלק", שחזר סיבוני.
3 צפייה בגלריה
תיעוד: מפוצצים באלות מתדלק בגלל ויכוח על איכות הדלק בדבורייה
תיעוד: מפוצצים באלות מתדלק בגלל ויכוח על איכות הדלק בדבורייה
תיעוד התקיפה. המתדלק שרוע על הריצפה
השוטרים אספו את המצלמות מהתחנה ובאמצעות חקירה טכנולוגית והשוואת תמונות הגיעו לשני החשודים בתקיפה האלימה.
בתום החקירה הוגש כתב אישום נגד שני התוקפים. התיק יתנהל בבית משפט השלום בנצרת על ידי התובעת עו"ד גילי ביילין יעקב, מלשכת התביעות של המחוז הצפוני.