2 צפייה בגלריה
הרצל בוסתנאי
הרצל בוסתנאי
ההרוג, הרצל בוסתנאי
מייסד מועדון הכדורגל נהרג מפגיעת רכב גנוב, בעת בריחת החשוד: הרצל בוסתנאי, תושב חולון בן 72, הוא רוכב הקטנוע שנהרג כשחשוד בגניבת רכב שהיה חלק מחוליה נמלט מהמשטרה פגעו בו. החשוד הצליח לברוח, והמצוד אחריו נמשך.
בוסתנאי הקים בסוף שנות ה-90 את מועדון הכדורגל "עוצמה חולון" ועד מותו שימש כיו"ר הקבוצה. הוא היה בדרכו לאחד ממגרשי הכדורגל בעיר, שם סיימו להתאמן ילדי מועדון הכדורגל שייסד. הוא הותיר אחריו אישה, דליה, שלושה ילדים ושמונה נכדים.
בנוסף שימש בוסתנאי גם כבעלי מסעדת "הפנטום", שבה סעדו כדורגלנים וכדורסלנים רבים מצפרירים חולון ומהפועל חולון. "כמה עצוב, קשה לעכל. הרצל האגדי איננו", ספד לו כוכב צפרירים חולון בעבר, זיו קבדה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
חתנו של בוסתנאי, איציק אילץ: "כולנו בהלם, זה אסון גדול. הרצל היה יקיר העיר, חולון עברו אצלו אלפי ילדים במועדון הכדורגל עוצמה חולון בעשרות השנים שהוא במועדון. הוא היה כמו האבא השני שלי, איש משפחה שאהב מאוד לבלות עם הנכדים".
במשטרה אמרו כי במהלך פעילות יזומה של תחנת חולון מול חוליית חשודים בגניבת רכב, התקבל דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בחולון. השוטרים חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו. השוטרים ירו לעבר החשוד, שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות ופגע בקטנוע שעליו רכב בוסתנאי וכן ברכב נוסף. הוא נמלט, וטרם נעצר.
רכב נוסף שלפי החשד שימש גם הוא את חברי החוליה נעצר על ידי השוטרים. שני החשודים בגניבת הרכב - תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל פחם בן 33 - נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. כאמור, נמשך המצוד אחר החשוד בפגיעה בבוסתנאי.