החייל שאותר הלילה אזוק בעיירה הפלסטינית תרקומיא שבאזור חברון, הוא תושב באר שבע שטען כי נחטף על רקע פלילי כשהוא על מדים והושאר במקום. בשיתוף פעולה עם מנהלת תיאום וקישור מול הרשות הפלסטינית ומנגנוני הביטחון הפלסטיניים, הוא הועבר לידי כוחות הביטחון ומשם לחקירה בתחנת חברון.