נהג שהגיע למוקד המחאה הספונטנית בכביש 65 בצומת כרכור חשוד שדרס מפגין בעת פניית פרסה - פצע אותו קל - ונמלט מהמקום. הנהג נעצר הלילה (בין ראשון לשני) ונלקח לחקירה. "בשעות האחרונות מתקיימת מחאה סמוך לצומת כרכור בהשתתפות מאות מפגינים. במהלך המחאה חסמו המפגינים את ציר 65 סמוך לצומת כרכור, כאשר נהג רכב שהגיע ככל הנראה ממזרח ביצע פניית פרסה בצומת עין שמר ופגע באחד המפגינים שנפצע באורח קל ופונה על ידי גורמי רפואה לבית חולים הלל יפה", נמסר מהמשטרה.
במשטרת ישראל ציינו כי "כוחות ממרחב מנשה הצליחו לאתר תוך זמן קצר את הנהג שנמלט מהמקום ולעצרו לחקירה. משטרת ישראל תמשיך לפעול כדי לאפשר את חופש הביטוי לצד אבטחת המפגינים ותפעל בנחישות נגד כאלה שיפרו את הסדר הציבורי".
2 צפייה בגלריה
ניסיון דריסה בגדרה במהלך ההפגנות
ניסיון דריסה בגדרה במהלך ההפגנות
הדריסה בגדרה, בהפגנה הלילה
(מתוך טוויטר)

2 צפייה בגלריה
פיטורי גלנט הובילו לגל מחאות ברחבי הארץ
פיטורי גלנט הובילו לגל מחאות ברחבי הארץ
פיטורי גלנט הובילו לגל מחאות ברחבי הארץ
(צילום: יונתן זינדל, EPA, אלכס קולומויסקי)
כמעט במקביל, סמוך לתחנה המרכזית בגדרה, תועד נהג גורר מפגין על מכסה המנוע של רכבו לאורך עשרות מטרים - ולא עוצר בנסיעה, בעוד מפגינים אחרים רודפים אחר הרכב עם דגלים ומנסים לעצור את הנהג. מהמשטרה נמסר כי פתחו בבדיקת המקרה, אך עם זאת ציינו כי ההערכה שלא מדובר בדריסה, אלא במפגין שנתלה על מכסה המנוע.
מחאות נערכות הלילה בעשרות מוקדים, המרכזית שבהם על נתיבי איילון בתל אביב, לשם לפי ההערכות הגיעו רבבות של מפגינים מיד לאחר הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט - שקרא לעצור את החקיקה תוך אזהרה על סכנות ביטחוניות ממשיות אם היא תימשך. ההפגנה באיילון החלה באופן ספונטני - ורבבות זרמו למקום. חלקם עדיין חוסמים את הנתיבים בשני הכיוונים.
לפי ההערכות, איילון יישאר סגור גם בשעות הבוקר. בכיר במשטרת ישראל אמר כי הסיכוי שנתיבי איילון ייפתחו בשעות הקרובות "קלוש". בשיחה עם ynet הוא ציין שבמשטרה "צופים עומסי תנועה גדולים בגוש דן". לדבריו, "עיקר תשומת הלב של המשטרה תופנה מחר לירושלים, שם צפויות מחאות נרחבות".
אלפים מפגינים גם מול משכן הכנסת בירושלים, שם היו אמורים להצביע הלילה בוועדת החוקה על שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים - אך ההצבעה נדחתה לבוקר. מוקד מחאה נוסף הוא צומת חורב בחיפה - שם מוחים הלילה מאות רבות של מתנגדים למהפכה המשפטית.