הרשויות בפנסילבניה מנהלות היום (שבת) מצוד אחרי אסיר שברח מכלא בצפון-מערב המדינה.
האסיר הנמלט, מייקל ברהאם בן ה-34, הוגדר על-ידי משטרת פנסילבניה כ"אדם מסוכן מאוד" ובעל כישורי הישרדות. הוא ברח מבית סוהר בעיר וורן, שנמצא בקרבת יער עצום.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב מצוד אחרי אסיר נמלט ב פנסילבניה
ארה"ב מצוד אחרי אסיר נמלט ב פנסילבניה
האסיר הנמלט ברהאם
לברהאם יש עבר פלילי עשיר. הוא הוחזק בבית הסוהר בעיר וורן באשמת הצתה ופריצה, ונחקר בחשד לרצח של אישה מקומית. המשטרה מסרה שבנוסף ברהאם היה מעורב גם בגניבת מכונית ובחטיפה של זוג מקומי, בתקופה שבה נמלט ממעצר.
"הוא נחשב אדם מסוכן מאוד, והציבור מתבקש לגלות ערנות ולדווח על כל דבר חריג", אמרה דוברת המשטרה המחוזית, ססיל סטלטר, שקראה למי שמבחין באסיר להתרחק ממנו. היא מסרה שהוא נראה לאחרונה לובש מדי אסיר עם פסים לבנים וכתומים, ז'קט ג'ינס של הכלא ונעליים כתומות.
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה יער אלגייני ב פנסילבניה ארה"ב
אילוס אילוסטרציה יער אלגייני ב פנסילבניה ארה"ב
יער אלגייני בפנסילבניה
(צילום: shutterstock)
ברהאם ברח מהכלא בלילה בין חמישי לשישי. הוא טיפס על מכשירי כושר והגיע לגג של בית הסוהר. הוא ירד מהגג בעזרת סדינים שקשר. "בשלב זה אין אינדיקציה לכך שמישהו סייע לו, אבל הוא מכיר את האזור. הוא שורד בעל מיומנויות הישרדותיות", אמרה דוברת המשטרה המחוזית.
הכלא נמצא בגבול בין פנסילבניה למדינת ניו יורק, וסמוך ליער הלאומי אלגייני. לפי משרד החקלאות בארה"ב, שהיערות הלאומיים הם בתחומי אחריותו, גודלו של היער הוא בסביבות 2 מיליון דונם.