למרות שזכה במכרז להנהלת בית הספר בחינוך המיוחד "אבדאע" ביישוב זימר, מורה מאזור המשולש החליט לא להגיע אתמול (חמישי) לעבודתו לאחר שקיבל איומים על חייו. רכבו הוצת, והמשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
בית הספר אבדאע
בית הספר אבדאע
"מצב חמור ביותר שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה". בית הספר "אבדאע"
המורה זכה במכרז לפני כחודשיים והחל להתכונן לתפקידו החדש כמנהל, אך קיבל איומים חמורים על חייו. בין היתר, קיבל הודעות מאיימות ואלמונים הציתו את רכבו. גורמים באזור אמרו ל-ynet כי "המנהל החליט לוותר על התפקיד ולעבור לעבוד באזור אחר, מחשש לחייו".
הורה לתלמיד בבית הספר אמר כי הוא "מגנה את המצב שנקלע אליו המנהל החדש. אלו מעשים חמורים, וחובה לעצור את העבריינים". הם הוסיפו כי "בחירת המנהל הייתה מתאימה מאוד, כי היה לו מוסר גבוה והוא עבד עם התלמידים במלוא המקצועיות והיושרה. הוא היה בשביל התלמידים לא רק מורה, אלא גם אבא, חבר ואח. תלמידים רבים שואלים עליו, בגלל מערכת היחסים הקרובה שלהם איתו".
אמו של תלמיד אחר אמרה: "הגענו למצב חמור ביותר שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה. ההחלטה שלו לא להמשיך היא טעות כי צעד כזה נותן אור ירוק לפושעים, אבל מצד שני אני מתחשבת במצב שלו והאווירה שהוא ובני משפחתו חיים בה". המשטרה פתחה בחקירת האיומים על חייו של המורה, אך טרם נעצרו חשודים.