שורה של עבירות מין תוך ניצול מרות: הפרקליטות הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום כנגד שרה אדלר (51), מורה מבני ברק, שביצעה בתלמידתה בת ה-17 עבירות מין לאחר שעברה לגור בביתה ופיתחה בה תלות רגשית ונפשית.
מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נורית מפרחי מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בין השנים 2015-2016 למדה הקטינה בסמינר בבני ברק, בו שימשה אדלר כמורה. במהלך שנת הלימודים נוצר קשר אישי וקרוב בין הנאשמת לבין הקטינה, שהייתה בת 17. ככל שחלף הזמן, פיתחה הקטינה תלות נפשית הולכת וגוברת בנאשמת. במהלך הקשר ביניהן, נהגה הנאשמת לגעת בגופה של הקטינה. כאשר שיתפה הקטינה את אדלר בקשיים שהיא חווה בביתה, הזמינה אותה אדלר להתגורר עמה לתקופה.
במהלך התקופה נכנסה אדלר לחדרה של הקטינה, השכיבה אותה על המיטה ונגעה באיבריה המוצנעים. בתגובה למעשיה של אדלר, הקטינה הסיטה את ראשה הצידה, קפאה וחשה תחושת שיתוק בגופה. לאחר המקרה הראשון, במספר רב של מקרים במהלך התקופה, הגיעה אדלר אל החדר, החשיכה אותו, ובעת שהמתלוננת שכבה על המיטה ביצעה בה מעשים מגונים.
באחד המקרים לאחר שאדלר עזבה את החדר, פצעה עצמה הקטינה. אז חזרה אדלר לחדרה וסטרה לה. במקרה אחר הייתה הקטינה כה חלשה בשל העובדה שסבלה מתת-תזונה, שאדלר הביאה דלי עם מים ומגבת אל סמוך למיטת המתלוננת, הפשיטה אותה ורחצה את גופה. מעשיה של הנאשמת נמשכו עד שהקטינה ברחה מביתה של אדלר. בעקבות הפגיעות שחוותה מידי הנאשמת, חלה התדרדרות במצבה של המתלוננת והיא אושפזה לפרקים.
כתב האישום מייחס לאדלר עבירות של אינוס קטינה, מעשה מגונה שלא בהסכמה בקטינה בת משפחה, מעשה סדום שלא בהסכמה בקטינה, תקיפת קטין על ידי אחראי ומעשה מגונה שלא בהסכמה תוך ניצול מצב המונע לתת הסכמה חופשית. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להגבלת עיסוקה של אדלר, על מנת שלא תעבוד יותר כמורה.
עורכי הדין אבי חימי ומשה וייס, המייצגים את הנאשמת, מסרו: "קל מאוד להעליל עלילה על אדם, בייחוד בסוג העבירות בהן מדובר ב'מילה מול מילה' . עם זאת, לאחר שקראנו את חומר הראיות, ניכר שגרסת המתלוננת היא גרסה שמלאה בחורים וסתירות ואשר נשמעת מופרכת על פניה".