1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אב מהצפון ואת בת זוגו בחשד להתעללות בשלושת ילדי האב במספר רב של הזדמנויות. לפי החשד, בני הזוג נהגו לכלוא את הילדים – בני חמש, שבע ושמונה – באחד מחדרי הבית, להכות אותם ולהרעיב אותם. בית משפט השלום בנצרת האריך היום (ג') את מעצרם של בני הזוג בשישה ימים. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.
החקירה החלה בעקבות דיווח כי הילדים לא הגיעו לבית הספר במשך כמה ימים. ביום רביעי שעבר הגיעו שוטרים לבית ולאחר שבני הזוג סירבו לפתוח את הדלת, פרצו השוטרים פנימה. מהמשטרה נמסר כי הילדים נמצאו נעולים בחדר "מפוחדים ופצועים".
הבן הצעיר שסבל מחבלות פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה. אתמול הוא שוחרר מבית החולים. "מדובר בילד שהועבר אלינו לבדיקות והשגחה ביום שישי האחרון עקב חבלות בגופו", נמסר מרמב"ם. "הוא שוחרר אתמול מבית החולים לרשויות הסעד שלקחו אותו להמשך השגחה".
רפ"ק רחלי בנימין, קצינת חקירות בכירה במחוז הצפון שמנהלת את החקירה, אמרה כי "זו החקירה הקשה והמטלטלת ביותר שטיפלתי בה, לא נתפס שאב ביולוגי מתעלל באכזריות כזו בילדיו הקטנים והרכים, מונע מהם אוכל עד כדי הרעבה, התעללות פיזית וכליאה. החקירה בראשיתה ואנו אוספים עדויות וראיות למה שקרה בבית".
עו"ד נוח רחאלעו"ד נוח רחאל
עו"ד נוח רחאל, שמייצג את החשודה, מסר: "מרשתי מכחישה מכל וכל הטענות נגדה. מדובר באישה צעירה הנמצאת בהיריון ראשון חודש שמיני והמשך מעצרה יכול לפגוע בתינוק שבבטנה, ובית המשפט נחשף לסיכון בהשארתה מאחורי סורג ובריח וזאת בהצגת מסמך רפואי עדכני".