בשבוע הבא יצאו בכירים במשרד החוץ ונציגי חברת הסייבר "Konfidas" (קונפידס) לקופנהגן שבדמנרק, ויגיעו לוועדת החוץ והביטחון של הפרלמנט הדני, כאורחי כבוד של נציגי הממשלה. בכירים בסייבר הישראלי יסייעו בהדרכה לגורמי הממשל כיצד להתמודד עם משברי סייבר ואירועי כופרה מפני קבוצות סייבר רוסיות, בצל פלישת רוסיה לאוקראינה.
1 צפייה בגלריה
משרד החוץ בניין ירושלים אילוסטרציה
משרד החוץ בניין ירושלים אילוסטרציה
גם משרד החוץ לוקח חלק. בניין המשרד בירושלים
(צילום: shutterstock)
החברה תתשתף בפאנל סייבר מיוחד, במסגרתו יסביר מנכ"ל החברה רם לוי כיצד יש להתנהל בעת משברי סייבר או אירוע כופרה ומהם המגמות המרכזיות בתחום. קונפידס תסביר גם כיצד צריך לפעול הדרג הניהולי בחברות ממשלתיות או פרטיות בעת מתקפת סייבר, בדגש על תשתיות קרטיות כמו מערכת החשמל או המים או חברות שירותים קריטיים כמו בתי חולים, חברות תקשורת ועוד.
רם לוי, מנכ"ל ומייסד Konfidas, החברה להגנה וניהול משברי סייבר, מסר: "אנו שמחים לקחת חלק בכנס הסייבר של ממשלת דנמרק. המתקפות האיראניות שפקדו את ישראל סייעו לנו בצבירת ניסיון במגוון רחב של אירועי תקיפת סייבר וכופרה כנגד חברות פרטיות ותשתיות קריטיות".
"הפלישה הרוסית לאוקראינה הולכת ומסתעפת והיא מחייבת את הממשל הדני לחשוב על הדרכים המהירות והאפקטיביות ביותר להתגונן מפני מתקפות סייבר. אנו שמחים לשתף בידע שלנו ולסייע ככל שניתן. הדנים רוצים ללמוד מההצלחה הישראלית בהקמת התארגנות לאומית וכאן הניסיון שלי בא לידי ביטוי, כמי שריכז את הצוות של ראש הממשלה, ואני שמח על כך".