הותר לפרסום: יריב כהן, בן 52 מאבן יהודה הוא הפסיכותרפיסט החשוד באונס ותקיפה מינית של מטופלות שלו. עד כה, שלוש נשים הגישו נגדו תלונות על אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים. כהן מכחיש את המיוחס לו. מעצרו הוארך אתמול (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה בארבעה ימים.
2 צפייה בגלריה
יריב כהן
יריב כהן
הכחיש את המיוחס לו. כהן
כהן נעצר בשבוע שעבר בעקבות תלונה של מטופלת, שטענה כי כהן אנס אותה וביצע בה מעשה סדום במהלך טיפול. האישה הוסיפה כי ניסתה למנוע ממנו את המעשה, אבל הוא טען בפניה כי מדובר בחלק מהטיפול.
החשוד נעצר, וכאמור הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. לאחר מעצרו, שתי נשים נוספות הגישו נגדו תלונות, בהן טענו טענות דומות. אישה נוספת הגיעה להתלונן אך התחרטה ברגע האחרון.
עמי טלמור, מייצג את החשוד בדריסה בראשל"צעו"ד עמי טלמור
לכהן קליניקות באבן יהודה ובתל אביב. בפרסומיו, העיד כהן כי הטיפולים שהוא מעניק כוללים, בין היתר, מגע. בדיון אתמול בנוגע להארכת מעצרו, הגיעו נציג המשטר והסנגורים להסכמה על הארכת מעצרו בארבעה ימים נוספים. הבקשה לפרסם את שמו נתקלה בהתנגדות של סנגוריו, עורכי הדין עמי טלמור ויערה רשף, כשעו"ד רשף טענה כי "הנזק שייגרם לכהן יהיה חמור. הוא במצב נפשי קשה בשל מעצרו. אם פרטיו יותרו לפרסום, זה יפגע בבריאותה של חמותו".
השופט אריאל סלטו כתב בהחלטתו בנוגע לאישום פרסום שמו של כהן: "החקירה התפתחה והתקדמה, וכעת אף התחזק החשד הסביר נגד החשוד ונוספו שתי מתלוננות נוספות. אני סבור שבין זכות הפרסום והתקדמות החקירה אל מול הנזק שעלול להיגרם לחשוד, אין מקום להמשיך ולאסור את פרסום פרטיו". לאחר שאישר את פרסום השם אתמול, קיבל השופט סלטו את בקשת סנגוריו לעיכוב ביצוע ההחלטה, אך אלה לא הגישו ערעור על פרסום השם לבית המשפט המחוזי, כך ששמו הותר לפרסום.
פורסם לראשונה: 10:59, 22.11.22