מאות בני אדם ליוו אמש (שבת) למנוחות את האחיות הודיה ותאיר דוד, שנרצחו במסיבת הטבע ברעים. במשך שבוע לא ידעו בני המשפחה מה עלה בגורלן, אך השבת הגיעה הבשורה המרה למשפחה.
2 צפייה בגלריה
הודיה ותאיר דוד
הודיה ותאיר דוד
הודיה ותאיר דוד ז"ל
"אני מבקש מכן נשמות שלי לחזק אותנו, שנמשיך את דרכנו ונצליח להרים את הראש, להמשיך בשביל מה שיש", ביקש בהלוויה האב אורי. "הלכתן דווקא בתקופה הכי יפה שלכן. בחודשים ובשבועות האחרונים כל אחת מכן הצליחה להגדיר לעצמה מה היא רוצה לעשות בחיים. אמא ואני ראינו כמה אתן מאושרות, ואיזה תגובות אתן מקבלות מסביב".
האב, שהיה בקשר עם האחיות בזמן המסיבה, ביקש מהן סליחה. "אבא ואמא מרגישים אשמים, אולי לא עשינו מספיק באותו הרגע. הכל בידי שמיים. אני יודע שאתן תגיעו למקום טוב בשמיים בזכות, ולא בחסד. אנחנו נפרדים מכן עכשיו בשלום".
2 צפייה בגלריה
הלוויתן של האחיות תאיר והודיה דוד
הלוויתן של האחיות תאיר והודיה דוד
המשפחה של הודיה ותאיר דוד
(צילום: דנה קופל)

תאיר והודיה היו בקשר עם הוריהן באותו בוקר נורא שבו פרצו מחבלי חמאס למסיבת הטבע וירו ללא הכרה. בשיחה האחרונה עם אביהן הן שכבו על הרצפה והטלפון היה פתוח. "היו צעקות, שמעתי דיבורים בערבית ואמרתי להן לשכב על הרצפה או עם הפנים אחת לשנייה ולעצור את הנשימה. הייתי איתן בטלפון 30 דקות עד ששמעתי ארבע נשימות – ומאז לא היה מענה", סיפר האב במסיבת עיתונאים של משפחות החטופים והנעדרים השבוע.
אחותן הגדולה ספדה להן: "איך כתבתי לכן שאני גאה בכן, שכל אחת מצאה את דרכה בחיים. שנלך ביחד ונחגוג כל נקודה בחיים, אך בני עוולה רמסו את החלומות האלה. איך החיים התהפכו עלינו ככה? זה לא הוגן שהכל נגדע לנו ככה".
"תאומה שלי, 20 שנה אנחנו חברות ואמרת שזאת השנה שלך", ספדה להודיה אחת מחברותיה. "ראיתי אותך כל יום קמה עם חיוך לעבודה. אהובה שלי, תמיד אהבת לחגוג, תמיד שימחת אנשים. גם בחתונה שלי קפצת ורקדת עד הבוקר. אני מבטיחה שככה אני אזכור אותך. תודה שהיית חברת אמת".