חמישה לוחמי גבעתי ומפקדים הושעו בעקבות תקיפת פעיל השמאל בחברון ובעקבות חשד לתקריות אלימות נוספות שאירעו בגדוד. מצה"ל נמסר כי "אנו מקווים שזהו היוצא מהכלל שאינו מעיד על הכלל". מנגד, השר לביטחון לאומי המיועד איתמר בן גביר - שאחד הלוחמים אמר לפעילים ש"יעשה סדר במקום הזה" - קרא למשטרה "לבדוק אם אנשי השמאל הקיצוני לא התגרו בחיילים ופגעו בהם".
לדברי בן גביר, "אני מכיר את אנשי השמאל הקיצוני שמגיעים לחברון, הם מתעללים בחיילים, מבזים אותם, מקללים אותם, והרבה מאוד פעמים תוקפים אותם. יחד עם זאת, אין מקום לפגיעה באנשי שמאל קיצוני על רקע דעותיהם זה ברור, אך מאידך גיסא יותר מדי פעמים שאנשי שמאל מצלמים רק חלק אחד של העימות. קורא למשטרה למצות את החקירה ולבדוק וככל שיתסתבר שאנשי שמאל פגעו ותקפו חיילים יש לעצור אותם מיד".
לפחות בזמן הצילום, נדגיש, איש מהלוחמים לא נפגע פיזית מצד פעילי השמאל שסבבו סביבם. באחד הסרטונים הכה חייל באגרוף פעיל שמאל בפניו, לאחר שהטיל אותו על הקרקע. בסרטון נוסף נשמע לוחם אחר בגבעתי אומר: "בן גביר הולך לעשות סדר במקום הזה. אין, אכלתם אותה. אני קובע מה החוק, ואתה פועל נגד החוק". בסרטון אחר הוא תועד אומר: "אני לא אוהב שמאלנים, אני אשבור לכם את הצורה".