הדיילי מיילי חשף תמונות של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, במרפסת מגדל מיאמי שבפלורידה. לפי העיתון, נתניהו הבן שוכר את הדירה ב-5,000 דולר לחודש.
1 צפייה בגלריה
 יאיר נתניהו מתוך ידיעה בדיילי מייל הבריטי
 יאיר נתניהו מתוך ידיעה בדיילי מייל הבריטי
הכתבה של הדיילי מייל
( צילום התמונות: zak bennet)
"אביו קרא למספר שיא של חיילי מילואים לנהל מלחמה נגד חמאס ולטהר את רצועת עזה ממחבלים שונאי יהודים", נכתב בדיילי מיילי. "אבל בנו לא נראה ממהר להצטרף, כשהוא מסתובב במתחם דירות יוקרתי בפלורידה".
בכתבה, שבה מכונה נתניהו הבן "מפונק שנאמר עליו שהכריז על עצמו כנסיך הארי הישראלי", צוין כי בעוד 360 אלף חיילי מילואים נענו לקריאה להתגייס - "יאיר שוהה בזמן המלחמה בדירה עם שני חדרי שינה בהלנדייל ביץ', צפונית למיאמי וכ-7,000 מייל מהחזית". בנוסף, הדגישו בדיילי מייל את העובדה שנתניהו הבן שוהה בפלורידה לצד מאבטחי שב"כ.
בין השאר הוא נראה בתמונות - שצילם זאק בנט - עם משקאות, ו"מבדר חברים עם משקפי VR במרפסת", כפי שנכתב בדיילי מייל. בעיתון ציינו גם שחבר אחר השתמש בטלפון שלו כדי לצלם את הנוף שנשקף מהמרפסת היוקרתית.
תומר, סטודנט בן 23 באוניברסיטת סן פרנססיקו, התראיין לעיתון וסיפר כיצד טס לארץ בפרוץ המלחמה לצד שורת ישראלים נוספים שרצו לתמוך במשפחותיהם. "רוב הישראלים יגידו לכם שהם הרגישו חובה מוסרית לתרום", אמר. "זה מביך שדמות ציבורית כל כך בולטת לא שמה זין".
"למרות השחיטה של 1,200 ישראלים, רובם אזרחים, הוא בחר להישאר בפלורידה - שם אומרים שהוא נהנה מחופש גדול יותר מאשר במולדתו", תקפו בדיילי מייל, והזכירו שבנובמבר נתניהו הבן ביקר בתל אביב והצטלם במוקד איחוד הצלה.
"מקורות אומרים שיאיר נהנה משמירה מסביב לשעון של שני סוכני שב"כ חמושים, שמלווים אותו לחדר הכושר, לבריכה ובכל פעם שהוא עוזב את הקומה העליונה במגדל", נכתב. "המתחם מתגאה במתקנים בסגנון אתר נופש, לרבות מגרשי טניס, ספא, טרקלין משחקים, קולנוע פרטי, חדר סיגרים ומרתף יינות".
הדיילי מייל ציין כי נתניהו הבן "לא מצליח להשיג עבודה כי הוא שוהה בארצות הברית עם אשרת תייר". במקום זאת, נכתב שם, "הוא נשאר ער עד מאוחר ברשתות החברתיות ובטלגרם, כדי לפרסם מימים תומכי נתניהו ולהתקוטט עם יריביו הפוליטיים של אביו".
בעיתון הבריטי ציינו כי הדובר של משפחת נתניהו "לא הגיב לשאלות על חייו של יאיר בארה"ב, ולא אמר אם הוא מתכנן להישאר שם לתמיד". עם זאת, הוא אמר כי ברור שמטרת הכתבה והתמונות הן "להכתים את ראש הממשלה הימני בזמן מלחמה, על-ידי תקיפת משפחתו". לטענת הדובר, "מאז תחילת המלחמה יאיר התנדב בקביעות בארגוני סיוע ששיגרו אספקה לישראל, עשה עבודה התנדבותית במרכז הלוגיסטי של איחוד הצלה והוביל מאמצי גיוס כספים שהובילו בין היתר לרכישת שני אמבולנסים. הוא מעביר את חייו בהגנה על ישראל בזירה הבינלאומית, כולל בנאומים, בריאיונות וברשתות החברתיות".