2 צפייה בגלריה
מוריס משה במברון
מוריס משה במברון
מוריס משה במברון
( באדיבות המשפחה)
כבר שבוע שלמשפחתו של מוריס משה במברון (30), שיצא לטיול בשביל ישראל, אין קשר עמו. ביום שבת האחרון הוא שיתף ברשתות החברתיות תמונה שלו בשמורת אפולוניה בהרצליה ומאז אבדו עקבותיו. אימו, סמדר זהר, ביקשה: "תעזרו לנו, אנחנו מאוד מודאגים".
במברון, במקור מבאר שבע, עבד באילת ולאחרונה התפטר ויצא לטייל בשביל ישראל. אמו סיפרה כי לאחר שאבד עמו הקשר, "הגשנו תלונה על היעדרותו במשטרת באר שבע והם עושים הכול על מנת לאתר אותו. עשו איכון לטלפון שלו ובפעם האחרונה הוא אוכן באזור צומת בית ליד".
2 צפייה בגלריה
מוריס משה במברון
מוריס משה במברון
"רוצים לצאת לשטח אבל לא יודעים איפה לחפש". הנעדר במברון
( באדיבות המשפחה)
האם הוסיפה כי בעקבות פרסומים על היעדרותו, אדם יצר קשר עם האחיינית של במברון ואמר לה כי הוא הסיע אותו מתחנת הכוח בחדרה לחוף הים בקיסריה. אותו אדם סיפר שבמברון "נראה בסדר, קנה שימורים, סיפר לי על הטיול ושהוא מתכנן להמשיך ללכת בשביל ישראל".
מייק בן יעקב, מנהל יחידת הכלבנים המסייעת באיתור נעדרים, אמר כי "איכון הטלפון האחרון הוא מאזור צומת בית ליד ועשינו חיפושים שם. בעקבות מידע שהתקבל היום אנחנו מרכזים את החיפושים באזור קיסריה. נראה לנו שהסוללה בטלפון שלו התרוקנה ולכן אי אפשר ליצור איתו קשר".
המשפחה מבקשת מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאו של במברון ליצור קשר עם המשטרה. "אני לא רגועה", אמרה האם. "אנחנו מודאגים, לא מתאים לו ככה להיעלם. אנחנו רוצים לצאת לשטח, אבל אנחנו לא יודעים איפה לחפש אותו".