המשטרה מחפשת אחר גבר מכאוכב אבו אל-היג'א ואישה מוואדי ערה, בשנות ה-30 לחייהם, שאתמול (יום ראשון) דיווחו קרובים כי הם נעדרים. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת את נסיבות המקרה, כשקיים חשש לחייהם של השניים.
2 צפייה בגלריה
מסוק
מסוק
החיפושים בצפון אחר הנעדרים מכאוכב אבו אל-היג'א
בתוך כך, עבד אל-עזיז עית, צעיר כבן 20 ממזרח ירושלים, נורה היום למוות ביישוב אלעיזריה שברשות הפלסטינית - לשם הגיע כדי להביא דברים למסיבת האירוסים שלו, שהייתה אמורה להתקיים היום. המקרה תועד במצלמות האבטחה, שם נראה כי אל-עזיז התכוון לעלות לרכב - כשלפתע ירד אדם אחר מאופנוע, כיוון לעברו נשק וירה. הקורבן ניסה להימלט, אך לא הספיק.
שוטרים מהמשטרה הפלסטינית הגיעו לזירת הרצח ופתחו בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים - והרקע נבדק. קרוביו סיפרו כי "מדובר באדם מכובד שאהוב על כולם, הוא נרצח בדם קר. לאף אחד אין טענות נגדו. יכול להיות שהרגו אותו כדי לנקום על סכסוך שהוא לא קשור אליו".
בן משפחתו סיפר: "התכוננו לאירוסים, רצינו שתהיה מסיבה מיוחדת - אבל השמחה הפכה לכאב עמוק. במקום לקבל אנשים להשתתף במסיבה ולשמוח בשמחתנו, הם צריכים לבוא לסוכת אבלים כדי לנחם אותנו".
2 צפייה בגלריה
 תיעוד הרצח באלעיזריה
 תיעוד הרצח באלעיזריה
תיעוד הרצח באלעיזריה
חברו של אל-עזיז אמר כי "היום בבוקר דיברנו והוא אמר לי 'נעשה אחלה מסיבה, תגיע מוקדם, נכין את כל מה שחסר'. הוא רצה שכולם יהיו שמחים בשמחתו, והבטיח שהשקיע במסיבה. נקרע לי הלב. הייתי מעדיף להיות במקומו".
אמש בשעות הלילה נורו בטבריה שני צעירים תושבי דיר חנא. השניים פונו לבית החולים פוריה כשמצבם קשה, והמשטרה פתחה בחקירה. מתחילת השנה נרצחו 66 בני אדם בחברה הערבית, והמשטרה פענחה רק 11 מהמקרים.