שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה מצאה את עצמה הבוקר (ראשון) במרדף אחר נהג שהתפרע בכביש 6 לכיוון צפון וסיכן נהגים. בזמן שהשרה השתתפה בישיבת זום של שרי מפלגת כחול לבן, בדרכה לישיבת הממשלה ברמת הגולן, הבחינה תמנו שטה בנהג שעבר מנתיב לנתיב והתחכך בגדר ההפרדה.
1 צפייה בגלריה
הנהג שפנינה טמנו שטה ביצעה מרדף אחריו
הנהג שפנינה טמנו שטה ביצעה מרדף אחריו
צעקה על הנהג והזעיקה את המשטרה. פנינה תמנו שטה והנהג שהורידה מהכביש
(צילום: שמוליק דודפור)
תמנו שטה הודיע לשרים שהיא נאלצת לעזוב את הישיבה, והזעיקה את המשטרה בשל הנהיגה המסוכנת שהבחינה בה. בשלב מסוים ירד הנהג לכיוון כביש 65 והשרה, יחד עם הנהג שלה, החליטו לדלוק אחריו כדי לדווח למשטרה על מיקומו. אחרי כעשר דקות של מרדף, כשהנהג ירד מכביש 6, הוא התנגש עם נהגת אחרת. תמנו שטה עצרה את רכבה, והנהג שלה הרגיע את הנהגת המבוהלת.
"בהתחלה זה היה בכביש 6 לכיוון צפון, רדפנו אחריו במשך 10 דקות בערך. הוא ירד לכביש 65 ואנחנו אחריו, ותוך כדי שיחה עם המשטרה הוא עשה תאונה", סיפרה השרה. תמנו שטה אמרה כי הנהג שהתפרע התנהג כשיכור, יצא מרכבו והחל להקיא. היא צעקה עליו שלא יזוז ועיכבה אותו עד שהגיעה ניידת משטרה ועצרה אותו.
"התחיל יצא מהאוטו תוך כדי שהקיא את נשמתו, וביקש מים", אמרה תמנו שטה. "הוא ביקש מים ורצה לחזור להגה. אמרתי לו שלא יעיז". יחד עם תמנו שטה עוד שבעה דיווחים הגיעו למוקד 100 של המשטרה על הנהג המזגזג, והוא נעצר בחשד לנהיגה בשכרות.
ישראל מושקוביץ השתתף בהכנת הכתבה