רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג הלילה (בין שבת לראשון) בתאונה סמוך למחלף גנות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.
התאונה אירעה בשעה 00:56, אז התקבל במרחב איילון של מד"א דיווח על צעיר שהחליק בסיבוב סמוך ליציאה מכביש 4 לכביש 1. "ראינו על הכביש אופנוע ובמרחק של עשרות מטרים שכב גבר מחוסר הכרה", סיפרו החובש יששכר ויס והפרמדיק צביקה גדלביץ. "הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
הרוג בתאונת אופנוע ליד מחלף גנות
הרוג בתאונת אופנוע ליד מחלף גנות
זירת התאונה סמוך למחלף גנות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בתאונה אחרת, שאירעה אמש בטבריה קצת לפני חצות, רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קשה לאחר שהחליק ברחוב טרומפלדור בעיר. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים פוריה כשהוא בהכרה ובמצב יציב. הוא סובל מחבלה בחזה.
בהמשך הלילה נער כבן 16 נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בעת שהלך ברחוב ארבר בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מחבלות ראש. "ראינו על שפת המדרכה נער כבן 16 מעורפל הכרה עם חבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה", סיפר חובש מד"א שי בכר.