כחלק ממאמציה של המשטרה לסכל פיגועים פליליים בין ארגוני הפשיעה, ולאחר שבסוף השבוע האחרון הורחק מאזור הדרום ראש ארגון הפשע בני שלמה, הוחרם היום (שני) רכבו של ראש ארגון הפשע היריב, שלום דומרני. בין שלמה לדומרני סכסוך מר, ובתקופה האחרונה הם "מחפשים" זה את זה. במשטרה חוששים שהיריבות הזו תיגמר בפגיעה בחפים מפשע. צפו בתיעוד מהחרמת הרכב בפתח הכתבה.
כוח משימה מיוחד הוקם במרחב לכיש למאבק בארגוני הפשיעה. היום הם החרימו את רכבו של דומרני, לאחר שאותר בו מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק. כוח המשימה שהוקם בהובלת יס"מ לכיש, מיועד לשבש את פעילותם של ארגוני הפשיעה וראשיהם.
2 צפייה בגלריה
הרכב ממוגן הירי של שלום דומרני שהוחרם על ידי המשטרה
הרכב ממוגן הירי של שלום דומרני שהוחרם על ידי המשטרה
רכבו הממוגן של שלום דומרני שהוחרם על ידי המשטרה, היום
נהג הרכב בשנות ה-40 לחייו, מספר 2 בארגונו של דומרני, עוכב להמשך חקירה בימ"ר של אגף התנועה בלכיש, בחשד לנהיגה ברכב ממוגן. הרכב שנתפס נגרר מהמקום להמשך הליכי חקירה והליכי בית משפט לפירוק המיגון, והסדרה מחודשת של רישיון הרכב. דומרני, ששהה ברכב בזמן המעצר, לא עוכב לחקירה.
במשטרה אמרו כי כוח המשימה המיוחד פועל זה מספר ימים, וכבר רשם מספר הישגים משמעותיים שמשפיעים על מפת הפשיעה ועל יכולות העבריינים לפעול במרחב. "אף עבריין אינו חסין", אמרו. "נמשיך לפעול ככל שיידרש על מנת לסכל את כוונותיהם של העבריינים, ולמנוע פגיעה באזרחים חפים מפשע".
כחלק מהחרפת הסכסוך בין דומרני לשלמה, שהורחק בסוף השבוע, כאמור, מאזור הדרום, במאי האחרון עצרה המשטרה חמישה חברים בארגונו של דומני בדרכם לחיסול בכיר בארגונו של שלמה. ברשות החמישה, שנעצרו עם רכב גנוב ליד בית יד ימינו של שלמה בכניסה ליישוב ניצן צפונית לאשקלון, נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה.