שגריר איראן למליאה של האו"ם בז'נבה אמר כי "יש התקדמות טובה במשא ומתן עם ארה"ב בשווייץ". לדבריו, "לבנון היא חלק בלתי נפרד מהסכם השלום, לא אמורה להיות מתקפה חדשה נגד לבנון וההסכם כולל נסיגת כוחות ישראלים. מצר הורמוז פתוח ללא גביית תשלום, אך מה שיקרה לאחר 60 יום תלוי במשא ומתן". עוד הוא אמר כי "אם ישראל תפר את מזכר ההבנות בכל צורה שהיא, כולל תקיפת לבנון וחיזבאללה בלבנון, איראן תגיב. הקו האדום שלנו הוא כל תקיפה נוספת נגד לבנון, כולל ביירות והדרום".