נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם בוועידת המדיניות השנתית של הארגון הנוצרי-שמרני אמריקני "קואליציית האמונה והחירות" בוושינגטון. הוא אמר: "ביטלתי את ההסכם של ברק חוסיין אובמה. אם לא הייתי עושה את זה, לאיראן היה נשק גרעיני. אם לא היינו עושים זאת, לא הייתה לכם ישראל עכשיו. ישראל הייתה נעלמת. וכנראה גם המזרח התיכון היה נעלם, ואנחנו. הם היו יכולים לירות לעברנו. היינו מוחקים אותם די מהר, אבל הם היו יכולים לנגוס גם מאיתנו חתיכה".




