אלירן חדד, תושב טבריה בן 49, חשוד בביצוע עבירות מין בילדות ונערות, אותן פיתה באמצעות כסף מזומן, מתנות ובאמצעות אספקת אלכוהול וסמים מסוכנים. המשטרה ביקשה היום (חמישי) את עזרת הציבור באיתור מתלוננות נוספות נגדו.
1 צפייה בגלריה
אלירן חדד
אלירן חדד
החשוד אלירן חדד
( באדיבות דוברות המשטרה)
מחקירה ראשונית עולה כי קיים חשד סביר לפי החשוד נהג להתרועע עם קטינות ולפתות אותן לקיים איתו יחסי מין פוגעניים ומשפילים באמצעות מניפולציות רגשיות, תוך כדי ניצול גילן הצעיר ואף איים עליהן לבל תספרנה על כך לאיש.
החקירה נגד חדד החלה לפני ארבעה ימים, אז במסגרת חקירה בתחנת המשטרה בטבריה עלה חשד כי ביצע עבירות מין בנערה בת 15. מיד עם הגשת התלונה המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה נעצר שלשום ובית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו לבקשת המשטרה עד ליום שני הקרוב.
עו"ד ניזאר עבוד, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה כי "החשוד מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. לטענתו זו עלילה, הוא נפל קורבן לניסיון סחיטה והוא יוכיח את חפותו. הוא לא תקף מינית אף נערה והוא אדם נורמטיבי".
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת טבריה בטלפון: 04-6728444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.