התפתחות בתיק הרצח בעפולה: החשוד, גבר בשנות ה-50 לחייו, הודה אתמול (יום שני) בפני חוקרי היחידה המרכזית בצפון שתקף את זוגתו בת ה-48 במכת אגרוף, כיממה קודם למותה. המנוחה, אם לארבעה ילדים, אותרה ללא רוח חיים ביום ראשון האחרון בדירתו של החשוד. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית כדי לקבוע את סיבת מותה.
1 צפייה בגלריה
עפולה זירת הרצח
עפולה זירת הרצח
הבניין שבו נמצאה הגופה
(צילום: שרון צור)
הדיווח על האירוע התקבל במוקד המשטרה שלשום בערב, סמוך לשעה 22:00. החשוד, תושב שכונת עפולה עילית, ביקש להזעיק את השוטרים לאחר שסיפר להם שזוגתו אינה מגיבה. צוות מד"א הגיע לזירת האירוע ברחוב יצחק שדה וקבע את מותה של האישה במקום.
עו"ד שלומי טדריעו"ד שלומי טדרי
השוטרים שבדקו את גופתה של המנוחה הבחינו בשטף דם גדול סביב אחת מעיניה, וחשדו שהייתה קורבן לאלימות לפני מותה. בשל כך הם עצרו את בן זוגה ואת אחיו, ששהה עימו בדירה. כאמור, החשוד טען בחקירתו שכיממה לפני מציאת הגופה, המנוחה תקפה אותו. בתגובה, כך הודה, הכה את זוגתו בפניה, מה שגרם לשטף דם גדול סביב עינה. האישה לא דיווחה על המכה ולא התלוננה במשטרה על התקיפה.
עו"ד עלאא עתאמנה עו"ד עלאא עתאמנה צילום: עידו ארז
בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצר שני האחים עד ליום ראשון. עורך הדין שלומי טדרי, המייצג את החשוד ברצח מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "מרשי כופר לחלוטין בחשד לרצח. אכן הייתה בערב תלונה הדדית על אלימות בינו לבין זוגתו המנוחה, אולם למיטב ידיעתי התלונה נגנזה. אין שום קשר בין אירוע האלימות שמרשי קיבל עליו אחריות לבין מותה של המנוחה. מרשי כואב ועצוב את מותה של זוגתו ועשה הכול כדי להצילה - הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה לבית, לא ניסה להימלט ולשבש את הזירה - ופעל כמו אזרח שומר חוק. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית ואנו ממתינים לקבל את הממצאים שיקבעו את סיבת מותה".
עו"ד עלאא עתאמנה, המייצג את אחיו של החשוד ברצח, מסר: "החשוד טוען כי אין לו כל קשר למותה של האישה. לטענתו, הוא שהה בבית הוריו וישן כאשר אחיו העיר אותו ואמר לו שהמנוחה לא מגיבה. אנו מקווים שהחקירה תסתיים במהרה ושהוא ישוחרר לביתו".