בימים האחרונים נאבקים בליכוד כדי להוריד את הלהבות סביב השיח המסית שהתפתח בין פעילי המפלגה שמעורר סערה ברשתות החברתיות - וגם הבוקר (שני) מתנערים חברי הכנסת ופעילים בכירים מדבריו של אדם בשם מיכאל בן שושן, שהתארח בדיון קולי ("ספייס") בטוויטר וקרא להוציא להורג עובדים בפרקליטות.
בדיון, שבו השתתף הפעיל המוכר רמי בן יהודה, שידוע בעיקר מהתנכלויות לח"כים שעזבו את הליכוד וחברי הממשלה היוצאת, נשאל בן שושן כיצד אפשר לשנות את הלך הרוח בפרקליטות באופן יעיל, והשיב כי עמדתו אמנם קיצונית - אך "מהירה ופותרת את כל הבעיה", כלשונו.
1 צפייה בגלריה
מחאת הדגלים מחוץ למוזיאון תל אביב
מחאת הדגלים מחוץ למוזיאון תל אביב
שלטים בהפגנת תומכי הליכוד בת"א, נובמבר 2019
(צילום: קובי ריכטר, TPS)
"עושים משפט ראווה, מוציאים את האנשים שיש הרבה ראיות לתפוס אותן ושיש להם כוח היום", אמר בן שושן. "אנשים שהשתמשו בכוח שלהם להשחית, (הייתי) צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה ומוציא אותם להורג". לדבריו, "כל מי שיראה את הסצנה הזו, שמוציאים אותם להורג על בגידה במוסדות המדינה ובמדינה, כולם יבואו לזמר על מה שהם עשו. (צריך) לבנות שלושה בתי כלא חדשים והמדינה שלנו תיראה הרבה יותר טוב. אז הכל יסתדר".
אף שבחלק מהמקרים הח"כים יצאו להגנת הפעילים וטענו לרדיפה תקשורתית, חברי כנסת ושרים לשעבר אמרו ל-ynet כי הם לא מכירים את שמו של בן שושן והתעקשו שלא מדובר בפעיל מרכזי או בולט. עם זאת, בצוות הקמפיין יודעים שהאירועים האחרונים - בהם גם סערת התליון עם דמותו של נתניהו - מלבים את האווירה שלפני הפריימריז במפלגה ועלולים לגרום נזק.