חקירת הירי בעורך הדין שנורה ונפצע באורח בינוני בשבוע שעבר בחנות בלב תל אביב מעלה כי החשוד, בן 70, היה מסוכסך איתו כספית – והזמין אותו לחנות "הכנאפה של כהן" ברחוב יהודה הלוי כשהוא חמוש באקדח שהכין מבעוד מועד. על פי החשד, במהלך המפגש בין השניים, החשוד שלף את האקדח – וירה בבטנו של עורך הדין, שרימה בעבר לקוחות וריצה עונש מאסר.
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הירי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב
זירת אירוע הירי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב
זירת הירי
(צילום: דנה קופל)
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הירי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב
זירת אירוע הירי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב
(צילום: דנה קופל)
עדי ראייה סיפרו בזירה כי החשוד קילל את עורך הדין, ואז נמלט. החקירה העלתה כי לאחר הירי, החשוד העלים את מכשיר הטלפון הנייד שנשא איתו, החביא את האקדח שבו השתמש לפי החשד לירי – וניסה לשבש ולהעלים ראיות.
על פי המשטרה, מתנדב ששהה סמוך לזירה סייע באיתור החשוד והאקדח. חקירת המשטרה, שבה היה שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים, חיזקה את התשתית הראייתית נגדו. לחשוד מיוחס חשד לניסיון רצח, ובפרקליטות הגישו נגדו היום הצהרת תובע. בימים הקרובים צפוי כתב אישום נגדו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
נעם (27), שמתגוררת מעל זירת הירי, סיפרה ל-ynet באותו יום: "ראיתי את הבן אדם שנפגע עומד פה עם החולצה למעלה מסתכל על הבטן, הוא היה בשוק כי ירד לו דם משם. לא ראיתי אם זה ירי או דקירה, אבל שמעתי ירייה אחת, והוא התחיל ללכת ימינה לכיוון הרצל. הבן אדם שירה התחיל ללכת שמאלה לאלנבי, הוא לבש חולצה שחורה ומכנס אפור. ראיתי אותו מתעסק עם האקדח, הוא צעק לקורבן 'בן זונה' והמשיך לכיוון אלנבי בכעס. וזהו, ותוך שלוש דקות היו פה משטרה ואמבולנסים".

עורך הדין שנורה הורשע בעבר בארבע פרשיות של מרמה והונאה של לקוחותיו. בין השאר הוא נהג לגבות מלקוחותיו סכומי כסף מופקעים עבור הופעותיו בבית המשפט, ובדרך זו שלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים.
הוא היה מעורב גם בפרשת הונאה שבמסגרתה עורכי דין ובעלי קבוצת כדורגל נחשדו כי הונו קורבנות במאות מיליונים בעסקאות נדל"ן. לפני כמה שנים מטען חבלה שהוצמד לרכבו של עורך הדין התפוצץ ליד ביתו בתל אביב, ולא היו נפגעים.