1 צפייה בגלריה
 תיעוד של החשוד בתקיפה, לצד תמונתו של ליאם
 תיעוד של החשוד בתקיפה, לצד תמונתו של ליאם
תיעוד של החשוד בתקיפה, לצד תמונתו של ליאם
(צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה ביקשה היום (חמישי) את עזרת הציבור באיתור החשוד בתקיפת צעיר על הרצף האוטיסטי, בתקרית שהתרחשה באוטובוס בפתח תקווה בתחילת השבוע. הצעיר, ליאם בן ה-22, הותקף קשות וללא שום סיבה ביום ראשון האחרון על ידי אדם שלא הכיר.
שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו באותו היום בחקירה מואצת של התקרית, וזו העלתה כי ליאם עמד לרדת מהאוטובוס בתחנה ברחוב סלנט בעיר כאשר הותקף על ידי החשוד. התקיפה המשיכה גם לאחר שליאם ירד מהאוטובוס, עד שהחשוד נמלט מהמקום. ליאם פונה לטיפול בבית החולים בילינסון בעיר כשמצבו קל עד בינוני.
אמו, טלי, סיפרה ל-ynet: "אחד מהנוסעים צעק עליו ללא סיבה ופשוט גרר אותו בכל האוטובוס מבלי שאף אחד התערב. כשהדלת נפתחה, הוא בעט בו בגב, ירד אחריו והמשיך להכות אותו בכל חלקי גופו. ליאם ממש זעק והתחנן על חייו, עד שהגיעה לעזרתו אישה כבת 80, מלאך פשוט, שגרה בסמוך. היא עמדה חוצץ בין התוקף לבין ליאם, צעקה עליו והצליחה להבריח אותו".
לדברי האם, "ליאם היה נסער ומבולבל. הוא בחור רהוט שהיה בשירות לאומי בכבאות במשך שנתיים. זאת פעם ראשונה בחייו שהוא חווה תקיפה. מאוד קשה לו, הוא רואה את עצמו כשווה בין שווים, אחד שיש לו מה לתת. מהרגע שהדבר הזה קרה נתקלנו ברגישות מופלאה בטיפול בנו, גם בבילינסון וגם במשטרת פתח תקווה. אני באמת מקווה שבקרוב כל זה ייגמר".
כל היודע פרטים על מקום הימצאו או כל פרט אחר שיש בו כדי לאפשר למשטרה לאתר את החשוד, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת פתח תקווה בטלפון שמספרו: 039393433, או לטלפון 039393444 שלוחה 0.