פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ב') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שתי סייעות בגין תקיפת פעוטות בהרצליה. גילה זרבי (42) מכפר סבא וסייעת נוספת מואשמות שתקפו שישה פעוטות שעליהם היו אחראיות בפעוטון "הבית של גרי" ב-2019.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התעללות ילדים בפעוטון בכפר סבא
תיעוד התעללות ילדים בפעוטון בכפר סבא
סייעת מטיחה פעוטות על מזרנים. תיעוד מהפעוטון בהרצליה
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמיר אלטיט, במאי 2019 תקפו הנאשמות שישה פעוטות בני שנה וחודשיים ועד שנה ועשרה חודשים. בין היתר, במהלך השכבות הצהריים הרימו הנאשמות את הפעוטות בצורה כוחנית והטיחו אותם על המזרון, לעתים תוך כיסוי פניהם והכבדה על נשימתם.
עוד נכתב באישום, כי הנאשמות נהגו לגרור פעוטות לאורך החדר או להרים פעוטות ישנים ולהשליכם למזרון, ולהצמיד את הפעוטות בחוזקה למזרון, כאשר באחת הפעמים אחת הסייעות הניחה את רגלה על פעוט כדי שלא יזוז מהמזרון. במקרים אחרים השמיטה זרבי פעוטות אל משטח ההחתלה באופן שראשם פגע במשטח.
שי רודהעו''ד רודה
במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה גם בקשה לאסור על הנאשמות לעבוד בעבודה עם קטינים וחסרי ישע, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדן.
עו"ד שי רודה, המייצג את זרבי, מסר כי "מרשתי מכחישה את המיוחס לה. הסרטונים של מצלמות הגן מלמדים בצורה שאינה משתמעת לשני פנים שאין מדובר בתקיפה".