1 צפייה בגלריה
 שוטרי סיור מתחנת ירדן (ראש פינה) הפתיעו בסוף השבוע בני משפחה הנמצאים בבידוד
 שוטרי סיור מתחנת ירדן (ראש פינה) הפתיעו בסוף השבוע בני משפחה הנמצאים בבידוד
השוטרים פואד ודליה עם הספר המיוחל
(צילום: עודד זוסמן)
שוטרי סיור מתחנת ירדן (ראש פינה) הפתיעו בסוף השבוע בני משפחה הנמצאים בבידוד בקיבוץ עמיעד, במחווה בלתי צפויה. אבי המשפחה, עודד זוסמן, סיפר: "חזרנו מחופשה באיטליה. התוכנית הייתה שנארוז בזמן הזה את הבית כדי לעבור דירה, אבל החוקים השתנו במהלך החופשה שלנו, ויום לפני שחזרנו ארצה נכנסו לתוקף התקנות שמחייבות אותנו בבידוד".
בשעות הבוקר קיבל זוסמן שיחת טלפון משוטר בתחנת ירדן, רס"מ פואד סעד, ושותפתו רס"ב דליה עזרן. "הוא הציג את עצמו ושאל אם אנחנו בבידוד", אמר זוסמן. "עניתי לו בצחוק, כן אנחנו בבית עם הילדים, מתי אתם באים? והוספתי: אשמח אם תוכלו לעבור בחנות ספרים ולהביא למלאכי, בני בן ה-10, את הספר 'ההוביט'".
השוטרים ביקשו מזוסמן להישאר זמין, ולאחר זמן מה יצרו עמו שוב קשר. הם סיפרו כי הגיעו לחנות צומת ספרים (וזו כבר החנות השלישית בה ביקרו), מצאו את הספר ויצרו קשר לטובת התשלום. "10 דקות לאחר מכן הם באו עם הספר", סיפר בחיוך. "פואד ודליה המדהימים ממשטרת ראש פינה, שפשוט באו לעשות טוב".
את הספר, אגב, קורא מלאכי בשקיקה.
סנ"צ אייל הררי, מפקד תחנת ירדן: "מעבר להיותה גוף אוכף, המשטרה היא גם משטרת העם והאזרחים, משטרה חברתית שטובת הציבור ובריאותו לנגד עיניה".