הולך רגל נהרג בתאונת פגע וברח בקריית ים, כמעט במקביל לאיתור הרוג נוסף בתאונה באזור חיפה: תושב קריית ים, בן 51, נפצע אנושות מפגיעת רכב פרטי. מותו נקבע במקום, והמשטרה פתחה בחיפושים אחר הנהג שנמלט מהמקום.
הדיווח על גבר פצוע ברחוב ירושלים בקריית ים התקבל בשעה 18:54 במוקד מד"א במרחב כרמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו בפעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.
כעבור כמה שעות הודיעה המשטרה כי מדובר על פי החשד בתאונת פגע וברח. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים, בדגש על אמצעי תיעוד, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ואיתור הרכב המעורב.

אחר הצהריים ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחר עמנואל רודריג, בן 20 מחיפה, שנעדר מאתמול. שעה קלה לאחר אותה בקשה, אותר עמנואל בשולי כביש 721 מזרחית לבית אורן, לאחר שעל פי ההערכה נהרג מתאונת אופנוע. במשטרה אמרו כי נסיבות התאונה בבדיקה, ונציג המשפחה זומן למקום על מנת להשלים את הליך הזיהוי.
בתאונה אחרת הערב נפצע ברחוב שיבת ציון בירושלים ילד בן 8 שרכב על קורקינט. הילד, שנפגע מאוטובוס, נפצע באורח קשה ופונה לבית חולים. בנוסף נפצע הערב באורח קשה גם רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו לאחר שהתנגש ברכב שעמד בשוליים בכביש 2 ממחלף הסירה למחלף גלילות מערב. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
גיל עוז, נהרג בתאונת אופנוע בצפון
גיל עוז, נהרג בתאונת אופנוע בצפון
גיל עוז במוסך האופנועים שלו. "קשה לעכל שנהרג בתאונת אופנוע"
בתאונת אופנוע שלשום ליד קיבוץ מירב שבגלבוע נהרג גיל עוז, בן 46 מהרצליה. עוז, נשוי ואב לשלושה ילדים, היה בעל מוסך לאופנועים בעיר. ככל הנראה הוא איבד שליטה על האופנוע והחליק. צוות של מד"א קבע את מותו.
"הוא היה רוכב מעולה", סיפר אחד מחבריו. "מאוד אהב אופנועים וידע לרכוב עליהם כמו שאף אחד לא ידע. אנחנו פשוט בהלם". חבר אחר הוסיף: "הוא היה איש אופנועים. קשה לעכל שהוא נהרג בתאונת אופנוע".