זה לא היה רק אצלכם. מאות אלפי משתמשים ברחבי העולם דיווחו הלילה (שבין ראשון לשני) כי הם חווים תקלה באינסטגרם, וכי הרשת החברתית פשוט הפסיקה לעבוד. לפי האתר Downdetector, שעוקב אחר תקלות באתרים שונים ברשת, יותר מ-180 אלף משתמשים דיווחו על התקלה. חברת האם של אינסטגרם, מטא, הודיעה לאחר כשלוש שעות על סידור התקלה, והתנצלה על "אי-הנוחות".
1 צפייה בגלריה
אינסטגרם
אינסטגרם
אינסטגרם
(צילום: shutterstock)
עבור מי שניסה לרענן את הפיד, הופיעה הודעה שבה נכתב "סליחה, משהו השתבש", או "סליחה, לא ניתן היה לרענן את הפיד". ממטא, החברה האם של הרשת החברתית, נמסר לאחר הדיווח על התקלה: "אנחנו מודעים לכך שחלק מהמשתמשים חווים קשיים בגישה לאינסטגרם, ופועלים כדי להחזיר את המצב לקדמותו כמה שיותר מהר. מתנצלים על אי-הנוחות". בהמשך הודיעו בחברה על פתרון התקלה, וכי ביצעו גיבוי לפעולות המשתמשים שנפגעו.
הפעם האחרונה שבה חוותה הרשת החברתית תקלה בסדר גודל כזה הייתה באוקטובר, אז משתמשים דיוווחו כי אינם מצליחים להתחבר לחשבונות האינסטגרם שלהם. חלק מהמשתמשים פרסמו ברשתות החברתיות צילומי מסך של הודעות המבשרות על השעיית החשבונות שלהם. במקביל, משתמשים שכן הצליחו להתחבר לפלטפורמה מדווחים על ירידה במספר העוקבים שלהם - ככל הנראה תוצאה של השעיית משתמשים אחרים מהפלטפורמה.
אינסטגרם, שהוקמה בשנת 2010 ונרכשה בשנת 2012 על-ידי פייסבוק (היום מטא), היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. בשנה שעברה הודיעה מטא כי היא הגיעה לשני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים.
פורסם לראשונה: 02:37, 22.05.23