(צילום: נויל האריס)

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד בני זוג בשנות ה-60 לחייהם מאזור הצפון. לפי כתב האישום, השניים היו מעורבים באונס בתם ובעבירות מין שבוצעו בה. האב, כך תואר, אנס את בתו במשך 13 שנה, בעוד האם עשתה זאת בהזדמנויות אחרות אחרי שמלאו לבת 18.
2 צפייה בגלריה
האב החשוד
האב החשוד
האב החשוד
(צילום: ליאור אל-חי)
בכתב האישום תואר כי האב אנס את בתו, ביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים מהיום שבו חגגה את יום הולדתה ה-17 ועד שנת 2016. היא הרתה פעמיים, והותקפה מינית גם אחרי שהתינוקת שילדה נפטרה בגיל תשעה חודשים בעקבות בעיות רפואיות רבות. התינוקת השנייה לא נולדה, אחרי שהבת עברה הפלה.
הנאשמים, כך תואר, המשיכו לבצע במתלוננת עבירות מין גם כשטיפלה בתינוקת החולה שנפטרה לאחר מכן, בזמן שהייתה מאושפזת בבית החולים, וגם בזמן שהייתה מצויה במשבר נפשי עמוק בעקבות פטירתה של התינוקת.
2 צפייה בגלריה
בתם של החשודים
בתם של החשודים
(צילום: ליאור אל-חי)
לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד עינב איטסקו גולד, האב השליט בבית אווירת טרור ונהג באלימות פיזית ומילולית בבני המשפחה. לשניים חמישה ילדים, וכאמור, בחלק מהמקרים, שהתרחשו בעת שהבת הייתה כבר בגירה, ביצעה גם האם עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים בבת, ביחד עם האב.
מה שסייע לפענוח הפרשה היה העובדה כי התינוקת שנולדה סבלה מבעיות גנטיות קשות ואושפזה זמן ממושך בבית חולים. הצוות הרפואי החליט לשמור את ה-DNA של התינוקת, ובהמשך, בזכות בדיקת חוקרי המשטרה, התברר לפי ה-DNA כי אביה של התינוקת הוא גם סבה.
(צילום: ליאור-אל חי)

נגד הנאשם הגישה הפרקליטות כתב אישום בעבירות מין במשפחה, אינוס, מעשים מגונים, מעשה סדום ונגד הנאשמת הגישה הפרקליטות כתב אישום בעבירות של אינוס, מעשה סדום, ומעשים מגונים.
רלי גוטמןעו"ד רלי גוטמן, שמייצגת את הבת המתלוננתצילום: ליאור אל-חי
עורכת הדין של האב התנגדה לכל פרסום, אך שופט בית המשפט המחוזי בחיפה ניצן סילמן דחה את ההתנגדות וקבע כי הפרטים ייחשפו ללא זהות המעורבים בפרשה.