הלחימה ברצועה נמשכת, במקביל לשיחות על הסכם: דובר צה"ל עדכן הבוקר (שבת) כי צוות הקרב החטיבתי 7 ממשיך להילחם במערב חאן יונס ומעמיק את ההתקפות באזור. באחת הפשיטות על כמה מבנים שאותם הסב חמאס למתחם לחימה, הלוחמים איתרו פצצות מרגמה ומחסניות בתוך שקים של אונר"א. כמו כן, אותרו קלצ'ניקובים, קליעים, רימונים, מטענים, רחפנים, משגרי RPG, מטעני רסס ואמצעי תקשורת.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: התקפות צוות הקרב של חטיבת השריון 7 במערב חאן יונס  ואיתור פצצות מרגמה בשקי אונר"א
תיעוד: התקפות צוות הקרב של חטיבת השריון 7 במערב חאן יונס  ואיתור פצצות מרגמה בשקי אונר"א
תיעוד: פצצות מרגמה ומחסניות בתוך שקים של אונר"א
(צילום: דובר צה"ל)
לוחמי החטיבה פשטו על תשתיות טרור וחיסלו עשרות מחבלים בירי טנקים, בירי מטווח קרוב ועל ידי הכוונת כלי טיס. במסגרת הפשיטות על יעדי טרור וסריקתם, הלוחמים פשטו על ביתו של בכיר במודיעין הצבאי של חאן יונס, וסמוך אליו אותר פיר, שהושמד, ואמצעי לחימה. באחת מההתקפות חיסלו הלוחמים באמצעות טיל מדויק שמונה מחבלים שהתקרבו אל הלוחמים.
במקביל, כוחות אוגדה 162 ממשיכים להילחם בשכונת זייתון שמדרום לעיר עזה, כמו גם צוות הקרב של חטיבת גבעתי שמוסיף לפעול בחאן יונס. בזייתון, כך נמסר, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 זיהו באמצעות רחפן חוליית מחבלים שהתכוננה לשיגור נ"ט לעבר כוחות צה"ל, זמן קצר לאחר מכן הוכוונו כלי טיס לעבר החוליה - והיא חוסלה.

עוד נמסר כי במהלך היממה האחרונה, במסגרת פשיטה על זייתון, חיסלו הלוחמים מחבלים רבים בתקיפות אוויריות ובהיתקלויות בשטח. בנוסף, הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים, בהם רובי קלצ'ניקוב ומחסניות, מטען מוכן להפעלה וכן וסטים ומסמכים של חמאס.
במרכז הרצועה, צוין, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל כמה מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת הפעילויות, זיהה מכלול האש החטיבתי שני מחבלים שהסתובבו בקרבת הכוחות עם תיקים וחפץ חשוד כאמל"ח. תוך דקות אחדות, המחבלים חוסלו.
במסגרת התקפה חטיבתית בחאן יונס, נכתב בהודעת צה"ל, לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי חיסלו ביממה האחרונה מחבלים רבים בירי צלפים מדויק. לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 זיהו שלושה מחבלים המתקרבים ונעים לעבר הכוח וחיסלו אותם בסיוע מסוק קרב. לאחר דקות אחדות, זוהו ארבעה מחבלים נוספים שחוסלו בתקיפת כלי טיס.
בנוסף, ביממה האחרונה חיסלו הלוחמים באמצעות ירי פגזי טנקים כמה חוליות מחבלים שנעו לעבר כוחות צה"ל.
פורסם לראשונה: 12:08, 24.02.24