פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פבלו אדריאן, עבריין מין ורכוש בן 38, בגין ניסיון חטיפה של בת 12 באשקלון בחודש שעבר. נטען כי הוא ארב לה בעת ששיחקה עם אחיה בן ה-3 בגן שעשועים הסמוך לביתם, עקב אחריהם וגרר את הילדה לכיוון חורשה סמוכה כאשר אחיה הפעוט עדיין אוחז בידה. רק התערבות של שכן ששמע את זעקותיה מנעה ממנו להמשיך. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.
האירוע התרחש בסוף אוגוסט בשעת ערב, כשהילדה שיחקה עם אחיה בגן שעשועים הסמוך לביתם ואדריאן יצא לטייל עם שני הכלבים שלו. בכתב האישום נטען שהוא עקב אחריהם כשחזרו לכיוון ביתם, והילדה שהבחינה בו אף בירכה אותו לשלום כי חשבה שהוא מתגורר באזור. בשלב זה הוא זינק לעברה, אחז בה מאחור, סתם את פיה והחל לגרור אותה לכיוון חורשה סמוכה כשאחיה עדיין אוחז בידה ונגרר אחריה.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה. "הילד נזכר בגבר המפחיד ובכלבים"
(צילום: shutterstock)
בכתב האישום צוין שהילדה התנגדה, בעטה באדריאן, הסירה את ידו מפיה והחלה לזעוק. בשלב מסוים היא הצליחה להשתחרר מאחיזתו, נפלה ונחבלה, אך הוא אחז בה שוב והמשיך לגרור אותה. שכן ששמע את צעקותיה יצא מביתו לכיוונם ואדריאן נמלט לחורשה.
זמן מה לאחר מכן עצרו שוטרי תחנת אשקלון את אדריאן, שהודה במעשים ואמר שהילדה יפה ולכן רצה לדבר איתה ולהיות בקשרי ידידות עמה. כמו כן טען כי השתמש בסמים.
בבקשה להארכת מעצר ציינה הפרקליטות כי לאדריאן עבר של עבירות מין, אלימות ורכוש: "הנאשם לא נרתע מכך שהקטינה עמדה ממש בפתח ביתה, אף לא מכך שאחזה באחיה בן השלוש בידה וכי מדובר בשכונת מגורים, ותקף אותה, גרם לה לחבלות של ממש, ניסה לחטוף אותה תוך שהוא אוחז בה בכוח, ולא שעה לקריאותיה ולא חדל חרף התנגדותה העזה. אלמלא התערבות השכן העירני היה ממשיך במעשיו".
אמה של הילדה סיפרה ל-ynet: "גבר זר תפס אותה והתחיל לסחוב אותה לשיחים בפארק ליד הבית. היא החזיקה את אחיה, היא חשבה שהוא רוצה לחטוף אותו. היא שברה את הברך שלה".
- איך הם מרגישים? "הילד הקטן לקח את זה קשה במשך כמה לילות. אחר כך הוא נרגע, אבל כל ערב נזכר בגבר המפחיד ובכלבים. הוא קורא לאבא לעזרה כל ערב. הילדה מרגישה רע ומפחדת לצאת מהבית. היה שוק בימים הראשונים. המשטרה תפסה אותו אבל אמרו שזה יהיה תהליך ארוך".
השתתפו בהכנת הכתבה: טובה פולישוק