תושב עראבה, המבוקש לחקירה על החזקת אמצעי לחימה, ערך אמש (ראשון) את חתונתו ביישוב - ונמלט מיד כשהמשטרה הגיעה למקום. החתן הורחק מהיישוב בצו בית משפט, אך החליט לקיים את חתונתו למרות אזהרת המשטרה. שוטרים הגיעו למקום החתונה והחלו בפיזורה באמצעות רימוני הלם, ולאחר מכן עיכבו את הכלה לחקירה. צפו בתיעוד.
גורמים במשטרה אמרו כי "חיפשנו את החתן פרק זמן ארוך, ללא תוצאות. הוא התעקש לקיים את החתונה ו'לא דפק חשבון' לאף אחד. גורמי המודיעין במשטרה קיבלו התראה על כך שהחתן נמצא בחתונה, הוא הבחין בהגעת השוטרים וככל הנראה נמלט דרך החלון".
3 צפייה בגלריה
המעצר של הכלה
המעצר של הכלה
"המשטרה עשתה טעות". עיכוב הכלה לחקירה בחתונתה
3 צפייה בגלריה
מעצר משטרתי בעראבה בעקבות ירי בחתונה
מעצר משטרתי בעראבה בעקבות ירי בחתונה
"החתן התעקש לקיים את החתונה". כוחות המשטרה בעראבה
החתן בן ה-32 היה מבוקש לחקירה בעקבות אירוע מלפני כמה ימים, שבו החזיק בנשק ונופף בו ליד שוטרת. הוא בעל עבר פלילי בתחום הנשק ובעבר גם ריצה עונש מאסר. הכלה, בתחילת שנות ה-20 לחייה, עוכבה לחקירה אך לא נעצרה - וחשודה בשיבוש הליכי חקירה ובסיוע לאחר מעשה לבן זוגה.
אחד התושבים בעראבה אמר ל-ynet כי "התנהגות המשטרה לא הייתה במקום. הם יכלו להמתין לסוף החתונה כדי לבצע את המעצר. זהו מעשה חמור במיוחד, והשימוש ברימוני הלם הפחיד ילדים ונשים". תושב אחר אמר: "לא ידענו מה התרחש במקום. חשבנו שמדובר ברצח, ואנחנו היינו בחתונה ולא באירוע פלילי. המשטרה עשתה טעות".
פורסם לראשונה: 22:46, 28.08.22