השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ענה למפכ"ל המשטרה רב-ניצב דני לוי, שגיבה את התנהלות מפקד תחנת בני ברק-רמת גן סנ"צ יובל שביט והשוטרים בהפגנות החרדים בכביש 4. בן גביר מסר כי הוא "מכבד" את המפכ"ל, והוסיף: "אבל בסיומו של הליך הפקת לקחים נדרשים צעדים משמעותיים על מנת לוודא שאירועים כאלה לא יחזרו על עצמם, וכך נעשה".