2 צפייה בגלריה
דוד יאיר הראש
דוד יאיר הראש
דוד יאיר הראש
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד יאיר הראש, תושב העיר כבן 55, בגין אונס ומעשה מגונה בשני אירועים נפרדים, בילדה כבת 7 ונערה כבת 13.
על פי כתב האישום, הראש אסף ילדה כבת 7 על פי בקשת אביה. הוא רכש לה גלידה וצעד עמה לגן סאקר שבירושלים, שם ביצע בה עבירת מין חמורה במקום מבודד. כשלא שבו בזמן, דיווח האב למשטרה על היעדרותה.
2 צפייה בגלריה
גן סאקר בירושלים
גן סאקר בירושלים
גן סאקר בירושלים
(צילום: גיל יוחנן )
בהודעה שהופצה לתושבים בזמן החיפושים כתב האב כי בתו נעלמה ברחוב אריה לוין, וציין את פרטי הלבוש שלה. "מי שראה או שמע גבר שמבטיח לה מתנה וסוכריות, שלבש חליפה בצבע קרם, חבש כיפה גדולה ויש לו זקן, אנא התקשרו מיד להוריה ולמשטרה". האב הוסיף כי הבת עשויה להימצא באזור השוק ורחוב המלך ג'ורג', וחתם את הודעתו בבקשה להתפלל עבור הילדה.
כעבור זמן מה אותרה הילדה בגן סאקר כשהיא לבד, ומבירור עם אביה עלה החשד שנאנסה ע"י החשוד. הראש נעצר כעבור זמן קצר. סנגורו ביקש לאסור את הפצת זהותו, אך המשטרה התנגדה ובית המשפט התיר זאת על-מנת לאתר נפגעות נוספות שיגישו נגדו תלונה.
בחודש ספטמבר תקף הנאשם נערה כבת 13 בשעת לילה בסמטה בשכונת נחלאות בעיר, שם ביצע בה עבירות מין חמורות עד שהגיע עובר אורח שהביא לבריחתו מהזירה. משיחות עם תושבים בשכונת נחלאות עולה כי הראש מוכר באזור ומסתובב בקרבת בית כנסת מוכר של קהילת חוזרים בתשובה. "אנחנו חרדות מהמחשבה שגר ליד ילדינו טורף", סיפרו אמהות בשכונה. "מפחיד לחשוב שאדם מסוגל לחטוף ולאנוס ילדה בת 7 במרכז העיר".