דקרה את בן זוגה 65 פעמים, ונשלחה למאסר עולם: בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שלישי) מאסר עולם על תושבת טירת כרמל בת 59 שהורשעה ברצח בן זוגה בינואר 2018. השופטים אף חייבו את האישה לשלם לילדי המשפחה את הסכום המקסימלי הקבוע בחוק – 258,000 שקל.
הנרצח היה בן 66, והשופטים כתבו כי "חייו נגדעו לפתע בבוקרו של יום ראשון אחד, בביתו, שעה שהתארגן לצאת לעבודתו כדי לפרנס את בני משפחתו, כפי שעשה כל חייו חרף נכותו". אשתו דקרה אותו באותו בוקר 65 פעמים בפניו, בצווארו, בבטנו, בחזהו ובגבו, בעת שישב על כיסא.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בטירת כרמל, ב-2018
זירת הרצח בטירת כרמל, ב-2018
זירת הרצח בטירת כרמל, ב-2018
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
הבניין שבו אירע הרצח
הבניין שבו אירע הרצח
הבניין שבו אירע הרצח
(צילום: גיל נחושתן)
בתחילה, ציינו, היא דקרה אותו באמצעות סכין לחיתוך ירקות שלקחה מהמטבח. "בהבחינה כי להבה של זו התעקם עקב הדקירות, ניגשה למטבח, נטלה סכין בשר, שבה אל המנוח והמשיכה לדקרו", כתבו השופטים. "היא לא חדלה ממעשיה על אף תחנוניו הרבים של המנוח כי תחדל ממעשיה ותזמין אמבולנס להצלתו, עד אשר נפל מתבוסס בדמו ונפח את נשמתו".
השופטים - דיאנה סלע, אבי לוי וערן קוטון - אסרו לפרסם את שמות הרוצחת והנרצח, "זאת כדי לאפשר לילדי המנוח והנאשמת לשקם את חייהם באזור מגוריהם, אם יבחרו בכך, מבלי שיהא עליהם לשאת אות קין כל ימיהם בשל האסון שפקד אותם על לא עוול בכפם".
"מי ייתן וסיום ההליך המשפטי יביא מזור כלשהו לכאבם העצום, והם יוכלו החל מעתה למקד את כוחם בשיקומם העצמי והמשפחתי", הוסיפו.