1 צפייה בגלריה
אילוס אישה אזיקים
אילוס אישה אזיקים
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה בסוף השבוע עובדת זרה מאוקראינה בחשד שנתנה כדור שינה מסוג "נוקטורנו", לתינוקת בת חצי שנה בזמן ששמרה עליה. מצבה של התינוקת, ששוחררה מבית החולים תל השומר, הוגדר תחילה לפי המשטרה קשה.
אמה של התינוקת, תושבת הוד השרון, הבחינה ביום שני שעבר שבתה אינה מגיבה וראשה שמוט - ומיד הזעיקה עזרה. בחקירה שהתנהלה במשטרת כפר סבא עלה החשד שהמטפלת - שאמונה על ילדה אחרת במשפחה - סיפקה לתינוקת תרופה שהייתה ברשותה.
לפי העלון המצורף לתרופה - מדובר בכדור שנועד להפרעות שינה שאסור להשתמש בו בקרב מטופלים מתחת לגיל 18 - ומחייב מרשם רופא. כמו כן, התרופה אסורה לשימוש גם עבור אימהות מיניקות.
המטפלת הכחישה בחקירה את המיוחס לה - אך תובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרה. היא טענה כי אולי האחות בת השלוש או האח בן ה-11 נתנו את התרופה - ואף העלתה סברה שהכלב הקיא אותה ובשל כך נפגעה. במשטרה מייחסים לחשודה עבירות של טיפול רשלני בתרופות או חומר רעיל והתעללות פיזית בחסר ישע.
עו"ד אנה שכטמן קוגלר, שמייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את המטפלת, אמרה כי "מדובר במטפלת מנוסה שמעולם לא היו תלונות נגדה. היא משתפת פעולה באופן מלא עם החוקרים, ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתה אין לה שום קשר לאירוע. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתה בהקדם ותשחררה".