ילד בן 4 נפצע היום (שבת) באורח קל-בינוני בנפילה ממתקן שעשועים בגן ציבורי בחדרה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה בעיר במצב קשה, עם חבלת ראש, וכשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים עדכנו כאמור על שיפור במצבו של הילד - והוא בהכרה.
הילד נפל ככל הנראה מגובה של כארבעה מטרים. הנוכחים בגן הציבורי הוציאו אותו מחוץ לגן הציבורי, עד להגעת צוותי מד"א. הדיווח עצמו על פציעתו של הילד התקבל בשעה 14:17 במוקד מד"א במרחב שרון.
הפרמדיקים של מד"א, טל סבן וצבי וייס, סיפרו: "הילד שכב על הקרקע בתחתית מתקן השעשועים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, מתן נוזלים ותרופות להרדמה ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב כשהוא מונשם".
לפי נתוני בטרם לבטיחות ילדים, בין 2021-2017 פונו לחדרי המיון בארץ 1,474 ילדים בעקבות נפילה ממתקן שעשועים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה: "כל מתקן בגני השעשועים חייב לעמוד בתקן, וצריך להיות עליו סימון ברור הכולל את גיל השימוש המותר. עם זאת, אנחנו יודעים שילדים הם סקרנים ויצירתיים, לכן באחריות ההורים להשגיח על הילדים מקרוב וללא הסחות דעת, ולוודא שהם משתמשים במתקני השעשועים בהתאם להנחיות".