"הודיס סינגלס ראן", מרוץ האהבה של תל אביב, ייערך היום בפעם השנייה בהשתתפות קרוב ל-20 אלף רצות ורצים. אף שהמרוץ עצמו מתקיים בפארק הירקון, המשטרה עדכנה על חסימת שני כבישים קטנים באזור הנמל:
החל מהשעה 17:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב רחוב רחבעם זאבי עד רחוב שי עגנון לשני הכיוונים, ורחוב זהרירה חריפאי מרחוב אבן גבירול.

1 צפייה בגלריה
סינגלס ראן
סינגלס ראן
סינגלס ראן
(צילום: צלמי שוונג)
"יש להימנע משימוש בכלי רכב בצירים וברחובות אשר ייחסמו ולהישמע להוראות המשטרה", נמסר. "החסימות ודרכי הגישה יסומנו באפליקציית waze. מומלץ לציבור המשתתפים במרוץ להשתמש בחניונים הבאים: חניון הספורטק ברח' אבן גבירול ובחניון הגולפיטק ברחוב רוקח/נמיר, שניהם ללא הגבלת זמן".
המרוץ, המופק על ידי חברת שוונג ונערך בשיתוף ynet, מורכב השנה משני - 5 ו-10 ק"מ. יזניק אותו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.
לאחר חציית הקו יוזמנו המשתתפים ליהנות ממגוון אירועים ופעילויות דייטינג במתחם המגדלור, מתחם רומנטי השוכן על שפת הים של תל אביב.
בין מתחמי הדייטינג באירוע: דייט ברכב AYGO X של TOYOTA, דייט במיטה של גוד נייט, קוקטייל דייט של שוופס, מאטצ' טק בחשיכה עם משקפת לראיית לילה של אלביט וספידייט עם בנא משקאות.
כמדי שנה בוחרים ב-PPlus את רשימת הרווקים/ות הנחשקים ביותר בתעשיית הבידור. השנה, ייערך הטקס במתחם ה-VIP של המרוץ, אליו יגיעו הרווקים/ות הנחשקים/ות.