אישה כבת 30 נהרגה בהתנגשות בין שני כלי רכב סמוך למצפה רמון, בכביש 40. תינוקת בת ארבעה חודשים נפצע בתאונה באורח אנוש, ובן 8 נפצע באורח קשה.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה במצפה רמון
זירת התאונה במצפה רמון
זירת התאונה במצפה רמון
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה במצפה רמון
זירת התאונה במצפה רמון
(צילום: דוברות זק"א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה במצפה רמון
זירת התאונה במצפה רמון
(צילום: דוברות איחוד ההצלה)
לפי הודעת מד"א, חובשים ופרמדיקים של הארגון, שטיפלו בפצועים בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותה של האישה במקום. התינוקת פונתה לבית החולים סורוקה במסוק תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. הילד בן ה-8 סובל מחבלת בטן, ופונה גם הוא במסוק צבאי לבית החולים. בנוסף, גבר ואישה בני 25 פונו מזירת התאונה במצב בינוני.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב נגב בשעה 16:04. אלכסנדר גל, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בזירה החייאה על האישה, שלמרבה הצער נקבע מותה בזירה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה בת 4 חודשים ולילד כבן 8 שנפצעו באורח קשה, ולשני גברים שנפצעו באורח בינוני".
חובש רפואת חירום במד"א, שמעון יפרח, ופרמדיק מד"א שמעון אקנין, סיפרו: "מדובר בתאונה חזיתית קשה. שני הרכבים היו בעפר בצד הכביש, כשהם עם פגיעות פח קשות מאוד, ובסמוך שכבו הפצועים. אזרחים ביצעו פעולות החייאה על האישה והתינוקת. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות - ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של האישה שסבלה מפציעות אנושות".
"הפעוטה הועברה למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותה לבית החולים, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. ילד בן 8 שנפצע באורח קשה וגבר ואישה נוספים שנפצעו באורח בינוני טופלו במקום ופונו לבית החולים במסוק צבאי".