משפחה ערבית שמתגוררת בחריש הגישה שלשום (שני) תלונה במשטרת עירון בגין תקיפת שניים מבני המשפחה בתוך תיכון בעיר על ידי אב של תלמיד בבית הספר שנכנס למתחם. לטענת הילדים, הם הותקפו על רקע גזעני. בתיעוד מתוך התקיפה, ניתן לראות את האב כשהוא צועק לעבר הילדים - ומשתמש באלימות. זמן קצר לאחר הגשת התלונה, שוטרי תחנת עירון עצרו את החשוד. צפו בתיעוד מהתקיפה:

לדברי האחים, "התוקף נכנס לבית הספר לאחר שטען שיש לו פגישה, ואז התקרב אלינו והתחיל להכות אותנו בראש באמצעות מפתחות. הוא גם אמר לנו: 'אתם בני זונות ושרמוטות. בואו אראה לכם בחוץ'". לא עשינו לו כלום, אנחנו ביחסים טובים עם כולם".
אימם של הילדים שהותקפו אמרה כי "מאז התקיפה הם לא הולכים לבית הספר כי הם מפחדים שזה יקרה שוב". לדברי האם, "ההתנהגות של התוקף הייתה על רקע גזעני ולא מעבר, לא הייתה סיבה אחרת. מה שמוזר זה שהנהלת בית הספר ואגף החינוך לא טיפלו בנושא. כאילו לא קרה כלום. צר לי מאוד שהגענו למצב כזה, אבל אני לא מעבירה את האירוע בשתיקה וממשיכה בטיפול מקצועי ומשפטי".
2 צפייה בגלריה
תיעוד: הורה פרץ לבית ספר בחריש ותקף שני תלמידים ערבים
תיעוד: הורה פרץ לבית ספר בחריש ותקף שני תלמידים ערבים
"ההתנהגות הייתה על רקע גזעני ולא מעבר". מתוך תיעוד התקיפה בחריש
2 צפייה בגלריה
האחים הערבים שהותקפו על ידי הורה בבית ספר בחריש
האחים הערבים שהותקפו על ידי הורה בבית ספר בחריש
2 האחים שהותקפו. "הם לא הולכים לבית הספר כי הם מפחדים שזה יקרה שוב"
עיריית חריש מסרה בתגובה: "העירייה רואה את המקרה בחומרה. אגף החינוך בעירייה עומד בקשר עם הפיקוח במשרד החינוך, מלווה את הצוות החינוכי בטיפול במקרה ועוקב אחר טיפול המשטרה".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מאז קבלת הדיווח על המקרה הגיעו שוטרים ועצרו את החשוד. הוא נחקר ונלקח לבית משפט השלום בחדרה כדי להאריך את מעצרו, אבל בית המשפט החליט לשחרר אותו. בהמשך יוגש נגדו כתב אישום".
משרד החינוך מסר בתגובה: "המשרד רואה את האירוע החריג בחומרה רבה. הנהלת בית הספר הגישה תלונה במשטרה כנגד ההורה, ובמקביל קב"ט המחוז הנחה את הקב"ט הרשותי לחדד את נהלי הכניסה למוסדות חינוך כדי שמקרים מסוג זה לא ישנו".