2 צפייה בגלריה
רודי בכר
רודי בכר
הישראלי רודי בכר, ואשתו מחובקת עם הקצין
האזרח הישראלי רודי בכר (53) הגיע לתאילנד לפני 26 שנים והתיישב בעיר פאטיה שבחופה המזרחי. לאחר שלוש שנים הוא נישא לאישה מקומית והביא איתה לעולם חמישה ילדים, ששניים מהם אף עלו לארץ ושירתו בצה"ל. לפני כמה חודשים בכר גילה שאשתו מנהלת רומן עם קצין בן 51 בצבא התאילנדי. בכר התעמת עם הקצין וביקש שיניח למשפחתו - אך בתגובה זה ירה לעברו לפני כחודשיים תשעה כדורים, שלא פגעו בו.
הירי התרחש בעת אירוע פתיחה לבית קפה שהקימו בכר ואישתו, בעקבות רצונה לפתוח עסק שכזה בעיר הולדתה. הזוג השקיע כשני מיליון באט בעסק, ובעת הקמתו האישה הכירה את הקצין, שפיקח על הקמת כביש באזור. בכר סיפר: "לפני שלוש שנים וחצי ראיתי תמונה של אותו בחור עם אשתי בפייסבוק. חשדתי שיש ביניהם משהו כי בתמונה הם היו מחובקים ביחד. שאלתי אותה מי זה, והיא אמרה שזה ידיד שלה - ושהוא הומו. לא האמנתי לה ואמרתי שאני לא מעוניין שהם יהיו בקשר, אבל גם לא רציתי לפוצץ את הסיפור כי אנחנו עם חמישה ילדים, אז נתתי לה עוד הזדמנות".
שוטרים תאילנדים בזירת הירי

עוד העיד בכיר כי האמין שהרומן נותר מאחור, אך בדיעבד הסתבר לו שטעה. "אשתי המשיכה להיות איתו בקשר בסתר. מדי פעם נסעתי לישראל כדי לבקר את הילדים, והסתבר שבכל טיול שלי היא הייתה מבלה איתו וגם לוקחת את בננו הקטן איתה כדי שלא אחשוד", סיפר. בכר מצא הזדמנות להתעמת עם הקצין באירוע הפתיחה לבית הקפה, שאליו הגיע מאהבה של אשתו: "אחד מילדי, בן 14, אמר שזיהה אותו באירוע, אז פניתי אליו באופן רגוע ואמרתי לו שילך לאשתו וילדיו ויעזוב את משפחתי.
"הוא ענה שהוא בסך הכול בא לקחת כלי עבודה שהשאיר במקום. הוא המשיך ללכת ופתאום שמעתי דריכה של נשק ואחריה ירייה, וכל זה כשבני מצד אחד שלי ואחיינית מהצד השני. הוא המשיך לירות וצעק בתאילנדית 'תמות'. בנס הצלחנו לברוח בלי פגע". לתדהמתו של בכר, אשתו סירבה לתמוך בו לאחר שסיפר לה על הירי. "היא לא האמינה ואמרה ששום דבר לא קרה, אבל הסכימה בסופו של דבר להתלוות אלי לתחנת המשטרה אחרי שאמרתי לא שאם היא לא תבוא איתי, לא נישאר ביחד", העיד.
2 צפייה בגלריה
רודי בכר
רודי בכר
בכר: "היום אני חושב שהיא שיתפה איתו פעולה". אשתו והקצין
בכר טען כי המשטרה המקומית ניסתה לטייח את האירוע: "הגשנו את התלונה והם זימנו את הבחור לתחנה. ביקשתי שיכתבו בדוח שהוא ניסה להרוג אותי, אבל כשבדקתי יום אחרי ראיתי שזה לא כתוב שם. חששתי ופניתי לעורך דין שיעזור לנו". לדבריו, בעקבות פנייתו לעורך הדין, המשטרה החרימה את כלי הנשק של הקצין, ובעת זו הוא מושעה מתפקידו.
לאחר הירי בכר נפרד מאשתו ומגדל לבד את שלושת ילדיו. "היום אני חושב שאולי אשתי שיתפה עם המאהב שלה פעולה כדי להרוג אותי. זה היה חשוד שהיא לא גיבתה אותי מיד - למרות שהוא ירה בי תשעה כדורים. אני בפחד שילדי יישארו בלי אבא ואימא. משטרת תאילנד הביאו לי על חשבונם אבטחת אישים, אבל זה לא יימשך לנצח. אני גם שוקל לחזור לארץ, אבל כרגע זה לא אפשרי כלכלית".