בבוקר 7 באוקטובר, כמעט מיד לאחר שהתעורר בקיבוץ עלומים לקול רעשי הפיצוצים, החל הטלפון של ביפין ג'ושי, סטודנט לחקלאות מנפאל, לקבל סרטונים של רקטות בשמי ישראל מחקלאים נפאלים אחרים. אחד מהם כתב "ממש מפחיד" בקבוצת הוואטסאפ שלהם, אחר השיב: "חברים תיזהרו". בעיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל", שהביא את הסיפור, נכתב כי קבוצת הנפאלים הגיעה לישראל שלושה שבועות בלבד לפני הטבח בעוטף עזה, במסגרת תוכנית אקדמית לטיפול בפרדסי תפוזים ולימונים.

3 צפייה בגלריה
ביפין ג'ושי, סטודנט מנפאל שנחטף במתקפת הפתע של חמאס מקיבוץ אלומים
ביפין ג'ושי, סטודנט מנפאל שנחטף במתקפת הפתע של חמאס מקיבוץ אלומים
ג'ושי, סטודנט מנפאל שנחטף ב-7 באוקטובר
הכותרת
מי באמת אחראי להשיב את החטופים הביתה?
23:39
אחרי ששמע את הרקטות ואת קולות הירי שמתקרבים, הבין ביפין שמדובר במתקפה שונה מהאזעקות שהכיר קודם לכן. בשל האזעקות, האזרחים הנפאלים והתאילנדים ששהו בקיבוץ התפצלו למקומות שונים. אחד מהאזרחים הזרים שגר בסמיכות לביפין הלך לעבר רפת, ולבסוף הגיע למקום מחבוא מעל מקרר, וכתב לאשתו: "לא אשוב הביתה". כמה תאילנדים התחבאו מתחת לשולחנות מעץ במטבח, בסמוך לארגזים מלאים בבצלים.
במיגונית שבה שהו והצטופפו כתף-אל-כתף 17 עובדים נפאלים הם עשו סלפי, שבו נראה ביפין רוכן מלפנים ומחייך למצלמה. כמה מהם שיחקו בטלפונים, ואחד אף צילם תמונה של ביפין שאותה העלה לפייסבוק עם הכיתוב "זמן בונקר". כשקולות הירי התקרבו החלו צעקות פניקה במקום. ברגע שמחבלי חמאס נכנסו למיגונית אחד מהסטודנטים שצילם סרטונים נורה למוות, כמו גם אחד אחר שצעק "אנחנו נפאלים".
בהמשך הושלכו פנימה שני רימונים, בזמן שהחברים הנפאלים הצטופפו יחד בסמוך לקיר. ביפין זינק קדימה, הרים רימון אחד והשליך אותו הרחק מהם. אך הוא לא הספיק להגיע בזמן אל הרימון השני, שהתפוצץ והותיר כמה מהם פצועים ומחוסרי הכרה.
3 צפייה בגלריה
ביפין ג'ושי, סטודנט מנפאל שנחטף במתקפת הפתע של חמאס מקיבוץ אלומים
ביפין ג'ושי, סטודנט מנפאל שנחטף במתקפת הפתע של חמאס מקיבוץ אלומים
ג'ושי מסתתר עם חבריו במיגונית. "זמן בונקר"
בהמשך, לאחר שהמחבלים התקדמו הלאה, שמעו החקלאים שוטרים ישראלים קוראים למי שיכול להגיע למטבח סמוך. בזמן שכמה אזרחים נפאלים וקומץ אזרחים תאילנדים נמלטו למקומות מסתור אסף ביפין כמה מחבריו כדי להגיע אל הפצועים שנפגעו מהרימון על מנת לסייע להם ולחלץ אותם. ביפין שלח במהירות כמה הודעות לבן דודו, וכתב לו באנגלית: "אם משהו קורה לי אתה תצטרך לדאוג למשפחה. תהיה חזק ותמיד תביט לעבר העתיד".
מחבל צעיר שאחז ברובה התפרץ למקום והורה לביפין ולשלושה אזרחים תאילנדים להתקרב לדלת באיומי רובה. מחבל אחר הרים את הטלפון שלו כדי לתעד את החטיפה. זה התיעוד האחרון שבו נראה ביפין. אחרי שהארבעה עזבו את המקום עם המחבלים שמעו נפאלים שהתחבאו את אחד מהאזרחים התאילנדים מתחנן שלא להיות מעורב בסכסוך שבין ישראל לחמאס, ואומר: "תאילנד, תאילנד". בהמשך הם שמעו את המחבל צועק: "רוצו, רוצו".
3 צפייה בגלריה
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם השגרירים החדשים
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם השגרירים החדשים
"זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מעורבים במשבר כזה". שגרירת נפאל בישראל
(צילום: חיים צח/לע"מ)
ביפין, סטודנט למדעי החקלאות בן 23 וראפר חובבן, פעל בגבורה באותו היום. הוא הציל כמה מחבריו כשהשליך רימון הרחק מהם, ואז ניסה לחלץ את הקורבנות שנפגעו מהרימון השני.
בממשלת נפאל לא יודעים אם ביפין עדיין חי. שגרירת נפאל בישראל קנטה ריזל אמרה כי "30 הימים האחרונים הרגישו כמו 30 שנים. זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מעורבים במשבר כזה". ריזל ציינה כי סיפרה את אותו הסיפור לכל גורם בכיר שפגשה: "ביפין הוא מיוחד משום שהוא גיבור. הוא הציל את חבריו".
אביו של ביפין מהנאנד ג'ושי, שארגן צעדות ביישוב שבו הוא מתגורר בקריאה להשיב את בנו הביתה, סיפר: "אנחנו בקושי שורדים, ואוחזים בבדל של תקווה". לדבריו, "כל רגע שעובר מבלי שאנחנו יודעים איפה הבן שלנו, אם הוא בכלל חי, דוחף אותנו לקצה". כשביפין עזב לישראל ב-13 בספטמבר, הוא הרגיע את אמו, אמר לה שיהיה בסדר ושהוא "יראה את העולם".