טלטלה רגשית ונפשית קשה במשפחתו של איתמר שלזינגר (33), שנעלם לפני שבועיים בעקבות תאונת דרכים שבה היה מעורב בכפר עין חוד, במועצה האזורית חוף הכרמל. "אני בת 72, בעלי בן 80 עוד מעט, אנשים לא בריאים, ואנחנו פשוט לא עומדים בזה יותר", אמרה בבכי אימו של איתמר, סימה.
"אנחנו לוקחים כדורי שינה כדי להירדם. אנחנו לא יודעים מה קרה לבן שלנו, וחוששים שאולי מישהו כעס על התאונה ופגע בו", הוסיפה האם.
3 צפייה בגלריה
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
נעדר כבר שבועיים. איתמר והחיפושים אחריו
(צילום: מאיר בן סירא)
הוריו של איתמר, סימה וגדי, מתגוררים בכפר סבא. איתמר, מתמודד נפש בתפקוד מלא, מתגורר בדירת חדר שכורה ברמת גן. "המחלה התחילה לו לפני שלוש שנים", הסבירה האם. "איתמר למד מערכות מידע באוניברסיטת בר אילן, עבד בחברת הייטק ואז התפרצה לו המחלה. הוא לקח כדורים אבל הם הפריעו לו, ובחודש האחרון הוא זלזל. הרגשנו שהוא קצת באי שקט. דיברנו איתו שוב ושוב והוא הבטיח לקחת את הכדורים".
את ערב ראש השנה בילה איתמר עם משפחתו, ואמר שלאחר החג ייסע "להתאוור מעט". ב-21 בספטמבר, בשעה 20:00 בערב, הגיע איתמר עם מכוניתו אל הכפר עין חוד הסמוך ליישוב עין הוד. איש מבני המשפחה לא יודע מדוע הגיע לשם. "יכול להיות שהוא התבלבל בווייז וכתב עין חוד במקום עין הוד, כי רצה לטייל", אמרה האם.
בעת שנסע בכפר, פגע איתמר בשלושה הולכי רגל ופצע אחד מהם באורח בינוני ושניים קל. מיד לאחר מכן, פגע בכמה מכוניות חונות ובשער הברזל הצהוב בכניסה לכפר, ונמלט. המכונית שלו נמצאה הפוכה ליד שער הכניסה.
3 צפייה בגלריה
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
"מבקשים מכל מי שיכול לסייע באיתורו". החיפושים אחרי איתמר
(צילום: מאיר בן סירא)
3 צפייה בגלריה
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
(צילום: מאיר בן סירא)
כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים, גם מהמועצה האזורית חוף הכרמל, פתחו בחיפושים אחריו כחשוד בתאונת "פגע וברח". תמונתו של איתמר אף הופצה לפרסום בניסיון להיעזר בציבור באיתורו. החיפושים אחריו נמשכים על ידי המשטרה, מתנדבים, יחידת הכלבנים ואחרים, אך איש אינו יודע מה עלה בגורלו.
"מנסים לחפש אותו באותו תא שטח באזור", אמר אחיו של איתמר, איל. האב גדי אמר כי "אנחנו מבקשים מכל מי שיכול לסייע באיתורו. החרדה שלנו גדולה. האירוע התרחש בכפר מוסלמי ואנחנו חרדים שאולי מישהו שכעס על התאונה פגע בו ברגע של איבוד עשתונות והעלים אותו. אנחנו מצפים גם מהשב"כ להיכנס לחקירה הזאת. לאן הבן שלנו נעלם?".
האם סימה אמרה כי "אנחנו לא מבינים את הטריגר שגרם לו לברוח מהכפר. לא מבינים איך הוא הגיע לסיטואציה של מנוסה עד שער הכפר. עד שהמשטרה הגיעה הוא נעלם. הזמן הזה הוא קריטי, ולכן החשש שלנו הוא שאולי מישהו עשה לו משהו".
המשטרה, כאמור, ביקשה את עזרת הציבור והפיצה את תמונתו של איתמר. גובהו 1.70 מטר, מבנה גופו מוצק, לא שמן וצבע שיערו ג'ינג'י. לא ידוע מה לבש כשנעדר. כל היודע על דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת זכרון יעקב בטלפון 04-6299444.