קטטה פרצה היום (שלישי) בין שני תלמידים בשכבת ט' בבית ספר תיכון בחדרה. השניים סובלים מחבלות עקב הקטטה, שפרצה על רקע לא ברור, והושעו מהלימודים.
התקרית התרחשה במגרש הספורט של בית הספר, והחלה ככל הנראה לאחר שאחד מהנערים "זרק מילה לא במקום" לתלמיד השני. תלמידים נוספים בסביבה החלו לצלם את הקטטה מיד לאחר שפרצה, ולמקום הגיעו תלמידים נוספים שניסו להפריד בין שני הנערים. בתיעוד נראה אחד התלמידים שוכב על גבו בעוד שהנער השני חובט בו.
1 צפייה בגלריה
אלימות בבית ספר תיכון בחדרה
אלימות בבית ספר תיכון בחדרה
האלימות בבית הספר בחדרה
( באדיבות דניאל עמרם )
בעקבות הקטטה נערך שימוע לתלמידים, שבסיומו הוחלט כאמור להשעותם מהלימודים עד ליום ראשון הקרוב. מנהלת חטיבת הביניים הוציאה מכתב בנושא לכל הורי התלמידים.
ממשרד החינוך נמסר: "אנו רואים בחומרה את האירוע. היתה מריבה בין שני תלמידים שהופרדה על ידי חברים מהכיתה והצוות החינוכי. האירוע מטופל על ידי הצוות החינוכי הרחב באופן מקצועי, והתקיימו תהליכים חינוכיים ומשמעתיים עם התלמידים הנוגעים בדבר. בנוסף, נשלח מכתב לכלל הורי השכבה. בשל צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - פנו אלינו במייל האדום