שעון יקר ערך בשווי עשרות אלפי דולרים נשדד בשבוע שעבר מתושב ראשון לציון לעיני בנו בן השש, שישב לצדו ברכב, סמוך לחניית ביתם. השוד תועד במצלמות האבטחה בבית משתי זוויות, ובעל השעון, שנאלץ להעביר לידי השודדים גם תיק עם כרטיסי אשראי, מאות שקלים ושני טלפונים סלולריים, סיפר ל-ynet כי הוא מעריך שמדובר בכנופייה שמתמחה בשוד שעוני יוקרה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
אחד השודדים עם נשק בידו. האב שנשדד מעריך: מדובר בכנופייה שמתמחה בשוד שעוני יוקרה
(צילום: מצלמות אבטחה)
הנשדד, שביקש להישאר בעילום שם, אמר כי הוא מצפה מהמשטרה להגיע לשודדים. "הם מסוגלים לשדוד, ולאיים באקדח לעיני ילד בן 6 שמתקשה להשתחרר מהטראומה שעבר", הוא סיפר. "המשטרה חייבת לתפוס את השודדים ולמצות איתם את הדין. בעיקר בגלל הנזק הנפשי שגרמו לילד, ופחות על השעון".
בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה, נשמעים השודדים צועקים לעבר אב המשפחה "תן את השעון, תן את השעון", כשאחד מהם מצמיד אקדח לראשו, בעוד הילד נמצא בתוך הרכב, ובתו בת ה-4 יוצאת לכיוונם. "הילד בחרדות, בוכה וצורח מאז. אני מתחיל איתו טיפול כדי לסייע לו להתמודד עם התחושה שעוד רגע הורגים את אבא באקדח שראה", אמר.
"חזרתי עם הילד מחוג כדורגל, ופתאום ראיתי אופנוע חונה לפני הרכב שלי בכניסה לחניה. שני צעירים חבשו קסדה שחורה על הראש והתקדמו לעברי עם אקדח שלוף. חשבתי שהם באים להרוג אותי. רק כשפתחו את הדלת וצעקו 'תן את השעון' הבנתי שזה שוד של השעון היקר שאני עונד", שחזר האב. "כשאקדח צמוד לי לראש לא חשבתי להיות גיבור. הורדתי את השעון ומסרתי להם. העיקר שלא יפגעו בי או בילד. הם לקחו תיק, הלכו באיטיות חזרה לאופנוע – ונעלמו".
2 צפייה בגלריה
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
האופנוע חסם את הרכב, הילדה בת ה-4 יצאה לכיוון אביה ואחיה
(צילום: מצלמות אבטחה)
האב סיפר כי שמע לאחרונה על כמה מעשי שוד של שעוני יוקרה, שהשודדים מצליחים בקלות למכור, ובהרבה כסף. "הם ידעו איזה שעון אני עונד וידעו לארוב לי כשאני מגיע הביתה. היה להם מידע", הוא העריך.
אם המשפחה, שהייתה בבית בזמן השוד, פרסמה את התיעוד ברשתות החברתיות וכתבה כי "זו המציאות שאנחנו חיים בה. שודדים עם אקדחים מול ילדים". היא הוסיפה, בפנייה לשודדים: "בלי חמלה, רציתם חומר ופגעתם בנפש של אבא וילד. תראו את המציאות שיצרתם. עשיתם לנו טראומה בגוף ובנפש לכל החיים. אני רושמת את זה והידיים שלי רועדות ומתפללת שנעבור את זה בשלום".