חבר הנהלת משרד הבריאות ספי מנדלוביץ, שכשימש כמשנה למנכ"ל המשרד וכראש חטיבת הבריאות, יעזוב את המשרד בשבועות הקרובים לאחר חמש שנים בתפקיד ובהמשך ישוב להנהלת בית החולים שערי צדק בירושלים. ממשרד הבריאות נמסר כי "במהלך כהונתו הוביל ד"ר מנדלוביץ שורה של רפורמות ותהליכים אסטרטגיים במערכת הבריאות והיה מהדמויות המרכזיות בהובלת ההתמודדות עם אתגרי החירום של השנים האחרונות". מנדלוביץ מסר: "זו הייתה זכות גדולה לשרת את הציבור בישראל בתקופה מאתגרת, קשה ומורכבת ולהיות חלק ממערכת הבריאות בשיא פעילותה".




