1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביד 574
זירת תאונת הדרכים בכביד 574
זירת תאונת הדרכים בכביש 574
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בוקר קטלני בכבישים עם פתיחת השבוע החדש: גבר בן 83 נהרג הבוקר (יום א') בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 574 סמוך לקיבוץ מענית בתחום המועצה האזורית מנשה בשרון. מוקדם יותר נהרגה הולכת רגל כבת 60 מפגיעת רכב בצומת רחוב הרצל פינת הירדן ברחובות. המשטרה חוקרת את נסיבות שתי התאונות.
הדיווח על התאונה בשרון התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 11:14. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג באחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה, ופינו לבית החולים הלל יפה בחדרה פצוע בינוני שהיה איתו ברכב ופצוע קל מהרכב השני. כביש 574 היו חסום לתנועה במשך שעתיים בשני הכיוונים מצומת ברקאי לצומת חריש.
חובשי מד"א מנחם ולדמן ויפים שאולוב סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו שני כלי רכב עם פגיעות פח קשות. באחד מהם נלכד גבר מחוסר הכרה, חילצנו אותו במהירות, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
ברחובות נהרגה כאמור אישה כבת 60 מפגיעת רכב. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה את האישה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
ביום חמישי שעבר נהרג צעיר כבן 25 בתאונה בין כמה כלי רכב בכביש 90 סמוך למושב פארן בערבה. עשרה פצועים, בהם שניים במצב בינוני והשאר במצב קל, פונו במסוקי צה"ל לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
פורסם לראשונה: 09:17, 01.08.21