סהר עלוש בת ה-13 ממזרח ירושלים נפצעה אתמול (שלישי) באורח קשה, כשנפלה מקיר טיפוס מגובה של כ-10 מטרים בפארק ג'ננה בקריית ענבים, שבו הייתה כחלק מפעילות בית ספרית. אמה סחר האשימה את המורות שלא השגיחו על בתה ואת הפארק שלא הציב שומר במקום, ובריאיון ל-ynet radio אמרה הבוקר: "25 מורות היו שם, איפה הן היו? בכל מקום יש מישהו שעומד ושומר, לא ראיתי אף פעם מקום בלי זה".

2 צפייה בגלריה
סהר עלוש
סהר עלוש
סהר עלוש, שנפלה מגובה של כ-10 מטרים ונפצעה קשה
(באדיבות המשפחה )
"יש מורות שאומרות שהיא יצאה לבד, יש מורות שאומרות שהיא עלתה והיא לא החזיקה וחגרה לא טוב", אמרה סחר עלוש, אימה של סהר. "איך הילדה נפלה מהחבל? איפה היו 25 המורות שהיו שם? 100 תלמידות היו שם, איפה הן היו?". על הפארק שלא הציב משגיח בסביבת הקיר אמרה עלוש: "אפילו במשחקים, בכל מקום שיש ילדים יש מישהו שעומד ושומר. בבריכה, בבית חולים, בכל מקום יש מישהו על הדלת שעומד ושומר. אף פעם לא ראיתי מקום בלי זה".
על מצבה של בתה לאחר הנפילה והפציעה הקשה אמרה: "הרופאים אומרים שהיא ניסתה לקום ולפתוח עיניים אבל לא נותנים לה, בגלל שיש לה הרבה שברים. היה לה דימום מהמוח אבל הוא הפסיק. הידיים שלה שבורות, הרגליים שבורות".
2 צפייה בגלריה
פארק אתגרי ג'ננה, קריית ענבים
פארק אתגרי ג'ננה, קריית ענבים
פארק ג'ננה בקריית ענבים
(צילום: אלכס גמבורג )
עלוש פונתה אתמול מורדמת ומונשמת לבית החולים הדסה עין כרם. חוקרי תחנת הראל של מחוז ירושלים, שהגיעו למקום, עיכבו את מנהל האתר לחקירה בתחנת המשטרה. כשעה לאחר מכן הוחלט במשטרה גם לסגור את הפארק עד להודעה חדשה. עובדת במקום טענה שהנערה עלתה לקיר טיפוס כשהיא לא רתומה לחבל. בהנהלת הפארק מיהרו להסיר מעצמם אחריות ואמרו כי הנערה עלתה לקיר ללא רשות. "אין פה רשלנות שלנו", טענו. למרות הפציעה הקשה, לאחר מכן הם אף התירו לקבוצות נוספות לעשות שימוש במתקנים - עד שהמשטרה אסרה עליהם.