לוחם הושעה מלחימה לאחר שתלה דגלי ישראל והשמיע שירים במסגד בחברון. דובר צה"ל מסר: "התנהגות החייל המתועד אינה עומדת בקנה אחד עם ערכי צה"ל. המקרה מתוחקר, הלוחם יטופל משמעתית ויינקטו צעדים פיקודיים ומשמעתיים בהתאם לממצאים. במידה ויתגלו מעורבים נוספים הם יטופלו משמעתית בהתאם לממצאים". הפלסטינים דיווחו מוקדם יותר על כמה חיילים שנכנסו למסגד.



